Субота, 21.04.2018, 11:40

                       

Апробація
Заходи для школярів
Наші публікації
Календар
«  Березень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Архів записів

Пошук



Патрiотичне виховання







Форма входу
Логін:
Пароль:
Статистика
Яндекс.Метрика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2018 » Березень » 22 » Впровадження здоров’язбережувальних технологій в ДНЗ # Обласна педагогічна майстерня (у рамках проекту «Здоров’я дитини – запорука успіху»)

16:24
Впровадження здоров’язбережувальних технологій в ДНЗ # Обласна педагогічна майстерня (у рамках проекту «Здоров’я дитини – запорука успіху»)

У рамках проекту «Здоров’я дитини – запорука успіху» 20 березня 2018 року на базі ООІУВ (пл. Михайлівська, 17) науково-методичною лабораторією проблем виховання кафедри суспільно-гуманітарної освіти ООІУВ проведена ОБЛАСНА ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНЯ «Фестиваль-презентація кращого досвіду впровадження здоров’язбережувальних технологій в дошкільних навчальних закладах» (ПРОГРАМА додається)  за участю методистів, психологів, інструкторів з фізичного виховання ДНЗ, методистів РМК із районів м. Одеси – Малиновського, Суворовського, Приморського, міст Білгорода-Дністровського, Чорноморська, районів області – Окнянського, Роздільнянського.

Регіональний координатор Національної мережі шкіл сприяння здоров’ю Чешенко Олена Іванівна, методист НМЛ проблем виховання, старший викладач кафедри суспільно-гуманітарної освіти ООІУВ у міні-лекції-презентації аргументовано розкрила питання «Сучасні підходи до розбудови виховного здоров’язбережувального середовища дошкільного навчального закладу. Ціннісні аспекти та практичні підходи до впровадження здоров’язбережувальних технологій в дошкільному навчальному закладі». Провела brainstorming, практичну вправу.

У межах методичного заходу проведено ФЕСТИВАЛЬ-ПРЕЗЕНТАЦІЯ кращого досвіду впровадження здоров’язбережувальних технологій в дошкільних навчальних закладах. Учасників запросили до трьох обласних педагогічних майстерень, у рамках яких вони мали змогу познайомитись із науково-методологічними та практичними підходами до впровадження здоров’язбережувальних технологій в ДНЗ; проведено ПРАКТИКУМИ, демонстрація здоров’язбережувальних вправ, нетрадиційних форм роботи, спеціальних технік для гармонійного розвитку дошкільників, методик сімейної арт-терапії.

ОБЛАСНІ ПЕДАГОГІЧНІ МАЙСТЕРНІ

І.  ОБЛАСНА ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНЯ

Одеського спеціального дошкільного навчального закладу «Ясла-садок» №193 компенсуючого типу – навчального закладу Школа сприяння здоров’ю «Виховуємо гармонійно розвинену особистість», дійсного члену Національної мережі шкіл сприяння здоров’ю, якому присвоєно статус «Освітньо-інформаційний центр з розвитку обласної мережі Шкіл сприяння здоров’ю».

@ Притиковська Світлана Дмитрівна, кандидат педагогічних наук, завідувачка Одеського СДНЗ № 193, доцент кафедри дефектології та фізичної реабілітації Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д. Ушинського презентувала:

  • Концептуальні аспекти розбудови навчального закладу «Школа сприяння здоров’ю «Виховуємо гармонійно розвинену особистість» (автор моделі Притиковська С.Д.).
  • Перегляд та обговорення відеофільму «Один день із життя дитячого садку» // https://www.youtube.com/watch?v=sPXlUb8fdYE#action=share.
  • Реалізація особисто орієнтованого навчання й виховання з урахуванням психофізичних особливостей кожної дитини. Презентація нетрадиційних форм роботи логопеда: арт-терапія, кінезе-терапія, рефлексо-терапія, музико-терапія, пісочна-терапія, природо-терапія, хромо-терапія, ігрова терапія.
  • Проведено ПРАКТИКУМ: корекційні вправи для використання в корекційно-логопедичних цілях розвитку координаційних здібностей у дітей з мовленнєвими порушеннями.

@ Вчитель – логопед СДНЗ № 193 Дерень Марина Іванівна поділилась досвідом «Шляхи удосконалення корекційного процесу засобами фізіотерапії». Провела ПРАКТИКУМ: корекційні вправи «Використання механотерапії як складової частини фізіотерапії у корекційно-виховному процесі» (корекційні вправи у віршованому й музичному супроводі з використанням масажних мячів, Су – Джок тренажерів та інше).

@ Вчителі – логопеди СДНЗ № 193 Афанасьєва Наталія Веніамінівна, Верестюк Ірина Василівна поділилась досвідом «Впровадження в корекційно-педагогічну практику інноваційних технологій з використанням степ-аеробіки». Провели міні-тренінг «Мовленнєворухова гімнастика «Крок до слова» з використанням степів та клавесів».

ІІ.  ОБЛАСНА ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНЯ

за темою «Використання елементів арт-терапевтичних методик у діяльності вихователя дошкільного навчального закладу».

Керівник педагогічної майстерні: Мамей Олена Вікторівна, практичний психолог Білгород-Дністровської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 Одеської області – навчального закладу Школа культури здоров’я «Гармонія, Культура, Творчість», дійсного члену Національної мережі шкіл сприяння здоров’ю, якому присвоєно статус «Освітньо-інформаційний центр з розвитку обласної мережі Шкіл сприяння здоров’ю».

  • Проведено міні-лекція-презентація «Використання елементів арт-терапевтичних методик у діяльності вихователя дошкільного навчального закладу».
  • Проведено ПРАКТИКУМ:
  • А) Вправи з сімейної арт-терапії для використання у роботі з дошкільниками середньої й старшої груп та їх батьками: техніка «Сумісний вільний малюнок рукою один одного»; нетрадиційна техніка малювання пальцями на склі (В.Шевченко, модифікація О.Тараріної); ізотехніка «Як виглядає  любов...»; техніка малювання манкою на склі.
  • Б) Психо-гімнастичні вправи, тілесні енергізатори для дітей середньої та старшої груп ДНЗ: вправа «Я вмію, я люблю…»; вправа «Кнопка радості»; вправа «Повтори рух»; вправа «Машини»; вправа «Оркестр».

ІІІ.  ОБЛАСНА ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНЯ

за темою «Арт-персоніфікований простір сучасного педагога».

@  Керівники педагогічної майстерні: Дерябіна Світлана Василівна, старший викладач кафедри суспільно-гуманітарної освіти Одеського обласного інституту удосконалення вчителів; Шатайло Наталія Вікторівна, методисти науково-методичної лабораторії творчого розвитку особистості ООІУВ, старший викладач кафедри суспільно-гуманітарної освіти Одеського обласного інституту удосконалення вчителів, автори Проекту «Інклюзивно-освітня АРТ- платформа».

  • Проведено міні-лекція-презентація «Арт-персоніфікований простір сучасного педагога».
  • Проведено  ПРАКТИКУМ:
  • А) Музика жестів. Перкусія тілом (розвиток відчуття ритму за допомогою рухів тіла): вправа «КолоРух»; вправа «КольороЗвук»; вправа «Музичний stretch».
  • Б) Рухова, креативна імпровізація: вправа «Флаєри»; вправа «Спонтанний STEAM».
  • В) Мистецький «Сторітелінг»: вправа «Весна + автентика + драйв + »; вправа «Слухай – твори – рухай».

&  У ході методичного заходу проведено ознайомлення та обговорення із учасниками:

& Під час рефлексії учасники зазначили, що їх «Педагогічна валіза» збагатилась практичним досвідом впровадження здоров’язбережувальних технологій у роботі з дошкільниками, що мотивує їх до розбудови виховного здоров’язбережувального середовища в ДНЗ безпечного для життя і здоров’я дітей.

Чешенко Олена Іванівна, методист науково-методичної лабораторії проблем виховання, старший викладач кафедри суспільно-гуманітарної освіти ООІУВ, регіональний координатор Національної мережі шкіл сприяння здоров’ю

Категорія: Головні новини | Переглядів: 167 | Додав: VD_master | Рейтинг: 5.0/12
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Создание сайта VD-STUDIO, Одесса