Понеділок, 23.10.2017, 11:55

                       

Апробація
Заходи для школярів
Наші публікації
Календар
«  Квітень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Пошук

Патрiотичне виховання





Форма входу
Логін:
Пароль:

Статистика
Яндекс.Метрика
Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Головна » 2015 » Квітень » 20 » «СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКИХ ОБ’ЄДНАНЬ ТА УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ У НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ»

13:12
«СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКИХ ОБ’ЄДНАНЬ ТА УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ У НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ»

ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА  

для слухачів курсів підвищення кваліфікації педагогів-організаторів з проблеми: «Сучасні підходи до організації діяльності дитячо-юнацьких об’єднань та учнівського самоврядування у навчальному закладі»

Для слухачів курсів підвищення кваліфікації педагогів-організаторів при Одеському обласному інституті удосконалення вчителів 17 квітня 2015 року була проведена педагогічна практика на базі Одеського навчально-виховного комплексу «Морський ліцей – загальноосвітня школа № 24 І-ІІІ ступенів» Одеської міської ради Одеської області – обласного базового навчального закладу ООІУВ.

Загальна проблема: «Сучасні підходи до організації діяльності дитячо-юнацьких об’єднань та учнівського самоврядування у навчальному закладі». Мета: сприяння підвищенню фахової компетентності слухачів щодо їх професійної діяльності.

Себова Людмила Гаврилівна, директор Одеського НВК «Морський ліцей – загальноосвітня школа № 24 І-ІІІ ступенів» познайомила педагогів-організаторів із особливостями організації навчально-виховного процесу, інноваційною виховною системою закладу, практичним досвідом виховної діяльності з упровадження сучасних форм роботи з патріотичного виховання. Висвітлила цілеспрямовану діяльність НВК щодо профорієнтації на морські професії, роботу «Боцманського клубу». Поділилась досвідом системного, цілісного підходу до планування виховної роботи; проведення традиційних заходів у НВК та впровадження нетрадиційних форм виховної діяльності.

Ніколаєва Олена Василівна, заступник директора з виховної роботи висвітлила питання щодо ролі та взаємодії НВК з дитячо-юнацькими об’єднаннями й учнівським самоврядуванням у структурі виховної діяльності школи та системі національного виховання взагалі. Познайомила з роботою органів учнівського самоврядування, його трьохрівневою структурою: клубу «Котигорошко» (1-4 класи), Парламентської республіки (5-11 класи), Ескадри Морського ліцею (8-11 класи). Поділилась досвідом проведення загальношкільного Маршу Пам’яті та його основними напрямами, діяльності Школи «Юнг».

Учнівські лідери провели прес-конференцію, презентували життєдіяльність кожної структури органів учнівського самоврядування, продемонстрували фотозвіти та розповіли про традиції, проекти, акції та форми роботи клубу «Котигорошко» (Синенко Дмитро), Парламентської республіки (Червенкова Лілія), Ескадри Морського ліцею (Юмашев Олександр).

У ході педагогічної практики слухачі курсів познайомились з досвідом роботи шкільного музею «Моя Земля – Земля моїх батьків» (керівник Савінова Валентина Федорівна, вчитель історії), системою його роботи, історією створення, організацією: музейної роботи, пошукової та пропагандистської діяльності учнів. Група учнів-екскурсоводів познайомила учасників із експонатами музею.

Під час педагогічної практики слухачі курсів були запрошені на захід «Парад Морських ліцейних класів», проведеного у рамках Маршу Пам’яті (організатори заходу: Ніколаєва Олена Василівна, заступник директора з виховної роботи; Радіонова Ксенія Олексіївна, педагог-організатор). Команди екіпажів продемонстрували вишкіл, учні звітували про проведену роботу, хід акції «Листи пораненому»; читали вірші, присвячені 71-річниці визволення міста Одеси, звучали пісні про Україну, рідну землю, мир та злагоду. Учасників особливо вразила композиція «Світ без війни» у виконанні шкільного ансамблю «Горлиця» (молодша і старша групи). Учениця Божок Анастасії презентувала ліцеїстам «Ангела – Охоронця» Одеського НВК №24, зробленого своїми руками, запропонувала зробити його символом усіх патріотичних заходів, що відбуватимуться у стінах Морського ліцею.

У ході педагогічної практики педагоги-організатори познайомились з оформленням НВК, стендів гласності прес-центрів учнівського самоврядування.

При підведені підсумків педагогічної практики за круглим столом педагоги-організатори дійшли думки, що в Одеському НВК «Морський ліцей – загальноосвітня школа № 24 І-ІІІ ступенів» працює злагоджена команда педагогів-однодумців, слухачі курсів на практиці познайомились: із результатами впровадження педагогіки співпраці дорослих і дітей, особливостями реалізації педагогічної підтримки дітей. Слухачі курсів відзначили, що вони познайомились із змістовним досвідом практичного спрямування виховної діяльності щодо впроваджених технологій виховання в діяльності дитячо-юнацьких об’єднань та учнівського самоврядування, активних форм роботи, а саме: громадська, волонтерська діяльність учнів, соціальні практики, пошукова, дослідницька та проектна діяльність, дискусійні форми, діяльність учнівських прес-центрів, акції, флеш-моби, фестивалі, інші заходи патріотичного спрямування.

Керівник педагогічної практики Чешенко О. І. зазначила, що практична діяльність НВК свідчить – створена інноваційна виховна система НВК, в якій вагому роль відіграють дитячо-юнацькі об’єднання та учнівське самоврядування, сприяє становленню особистості школяра, набуттю учнями громадянських якостей, соціального досвіду; сприяє формуванню національної свідомості, критичного мислення, ініціативності, творчого підходу до справи, відповідальності за свої дії та вчинки.

Слухачі курсів відзначили високий рівень педагогічної практики, висловили вдячність адміністрації та педагогічному колективу НВК, його організаторам за змістовне навчання, пропагування інноваційних ідей національного виховання та передового педагогічного досвіду щодо діяльності дитячо-юнацьких об’єднань та учнівського самоврядування, за щиру відкритість до співпраці.

Керівник педагогічної практики

Чешенко Олена Іванівна, методист науково-методичної лабораторії проблем виховання, старший викладач кафедри психолого-педагогічної та суспільно-гуманітарної освіти Одеського обласного інституту удосконалення вчителів  

Категорія: Головні новини | Переглядів: 640 | Додав: VD_master | Рейтинг: 5.0/4
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Создание сайта VD-STUDIO, Одесса