Неділя, 21.10.2018, 20:23

                       

Апробація
Заходи для школярів
Наші публікації
Календар
«  Березень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Архів записів

Пошук



Патрiотичне виховання







Форма входу
Логін:
Пароль:
Статистика
Яндекс.Метрика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2018 » Березень » 16 » Психолого-педагогічні аспекти розвитку системи виховної діяльності навчального закладу в умовах Нової української школи

19:46
Психолого-педагогічні аспекти розвитку системи виховної діяльності навчального закладу в умовах Нової української школи

ОБЛАСНИЙ НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ СЕМІНАР «ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ СИСТЕМИ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ»

14 березня 2018 року на базі ООІУВ (пл. Михайлівська, 17) науково-методичною лабораторією проблем виховання кафедри суспільно-гуманітарної освіти ООІУВ проведено обласний науково-методичний семінар «Психолого-педагогічні аспекти розвитку системи виховної діяльності навчального закладу в умовах Нової української школи» за участю керівників РМО/ММО заступників директорів з виховної роботи, заступників директорів з виховної роботи. Мета – надати методичну допомогу учасникам у запровадженні сучасних підходів до розвитку системи виховної діяльності навчального закладу в умовах Нової української школи та у діяльності методичних об’єднань з питань підвищення професійної майстерності, загальнокультурного рівня педагогів нової української школи, їх психологічної готовності до змін в освітньому середовищі.

Ягоднікова Вікторія Вікторівна, професор кафедри психології та загальнонаукових дисциплін Одеського інституту ПрАТ «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом», доктор педагогічних наук, професор Міжнародної Кадрової Академії, член правління обласного клубу «Творчість» при ООІУВ, керівник обласного майстер-класу з проблем виховання аргументовано висвітлила питання «Особливості інноваційної виховної діяльності в умовах освітніх змін. Методологічні засади та психолого-педагогічні основи формування інноваційної спрямованості виховного процесу загальноосвітньої школи в умовах нової української школи». Презентувала авторську МОДЕЛЬ системи формування інноваційної спрямованості виховного процесу загальноосвітньої школи. Провела ПРАКТИКУМ.

У міні-лекції-презентації Чешенко Олена Іванівна, методист НМЛ проблем виховання, старший викладач кафедри суспільно-гуманітарної освіти ООІУВ аргументовано розкрила питання «Методологічні засади розвитку системи виховної діяльності навчального закладу в умовах нової української школи». Акцентувала увагу на діяльності методичних об’єднань в умовах освітніх змін, моделі діяльності сучасного заступника директора з виховної роботи.

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ПЕРЕДОВОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ ЗАСТУПНИКА ДИРЕКТОРА З ВИХОВНОЇ РОБОТИ

@ Задля знайомства учасників семінару із позитивними практиками заступників директора з виховної роботи шкіл Одеської області презентовано передовий досвід роботи «Модель інноваційної виховної системи сучасного навчального закладу «Школи зростання особистості». Адреса передового досвіду: Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – ліцей» м. Подільська Одеської області.

@ Автор досвіду: Фокіна Тетяна Вікторівна, заступник директора з виховної роботи, вчитель-методист, член правління обласного клубу «Творчість» творчо працюючих заступників директорів з виховної роботи при ООІУВ, керівник обласного майстер-класу з проблем виховання (з 2006р.), керівник Підліткового Клубу «Дозвілля» з 1997р.

  • Рішенням експертної комісії «Обласного Ярмарку педагогічних ідей і технологій» (2009, 2012) творчі роботи Фокіної Т.В. «Модель виховної системи Школи зростання особистості» (2009р.) та Програма «Вчитися жити в сучасному світі» (2012р.) визнані авторськими, нагороджена «Авторськими свідоцтвами» (два).
  • Конкурсним журі Міжнародного фестивалю «Педагогіка ХХІ століття» (2012р.) присвоєно автору Фокіній Т.В. «Сертифікат» за розробку «Програми самовдосконалення особистості учнів «Вчитися жити у сучасному світі», який засвідчує, що дана робота пройшла наукову і громадську експертизу.
  • «Сертифікат» Інституту обдарованої дитини НАПН України (2013р.) засвідчує, що Фокіна Т.В. є учасником ІІ Всеукраїнського конкурсу «Творчий вчитель – обдарований учень» в номінації «Авторські програми та розробки занять для організації позакласної роботи (гуртки, студії, факультативи, клуби за інтересами».
  • Інноваційна виховна ідея Фокіної Т.В. «Школа зростання особистості» увійшла до збірки «1001 + 1 ідея сучасної школи».
  • Досвід Фокіної Т.В. «Модель виховної системи Школи зростання особистості» увійшов до Банку досвіду виховної роботи Інституту модернізації змісту освіти Міністерства освіти і науки України : – https://imzo.gov.ua/osvita/pozashkilna-osvita-ta-vihovna-robota/bank-dosvidu-vihovnoyi-roboti/

@ Фокіна Т. В. презентувала досвід «Сучасні підходи до впровадження авторської концепції інноваційної моделі виховної системи сучасного навчального закладу Школи зростання особистості в умовах освітніх змін» (із досвіду роботи). Практичні шляхи впровадження у Школі зростання особистості авторських програм: «Вчитися жити у сучасному світі» (для учнів 6-11 класів); «Толерантна особистість» (для учнів 1-11 класів). Провела ПРАКТИКУМ.  

& У межах методичного заходу із учасниками проведено обговорення питання щодо ролі освітніх закладів у розробці концептуальних засаднапрямків, концепцій, програм, форм і методів плекання нової духовно-креативної особистості, забезпечення національного виховання, розвитку і соціалізації дітей та молоді, готовності педагогів до змін в освітньому середовищі. Презентовано «Калейдоскоп кейсів з набуття і вдосконалення педагогами знань, засобів і досвіду організації інноваційної виховної діяльності з використанням інтерактивних методів у системі методичної роботи школи, РМО/ММО»; форми і методи організації методичної роботи, що сприяють розвитку мотивації педагогів до інноваційної виховної діяльності; методи прогнозування, висовування та відбору ідей. Учасників познайомили із презентацією «Портфоліо творчих педагогів – новаторів Одещини» (мультимедійна презентація) (Підготувала Чешенко О.І.).

& У діалогічній формі учасники семінару обговорили питання з проблем профілактики злочинності та насильства в дитячому середовищі, збереження життя та здоров’я дитини, захисту її прав та інтересів, вироблення конкретних дій, фокусування ресурсів на ефективне забезпечення роботи з дітьми та підлітками, охорони їх здоров’я, розбудови виховного здоров’язбережувального середовища. Означили зміст складових механізмів розбудови середовища безпечного для життя і здоров’я дітей. Увага учасників була акцентована на введенні Закону України «Про запобігання та протидію домашньому насильству» від 07.12.2017 № 2229-VIII. Проведено ознайомлення та обговорення із учасниками: Internet матеріалів рубрики сайту кафедри суспільно-гуманітарної освіти ООІУВ «Безпечне середовище»; Результати ESPAD – загальноєвропейського дослідницького проекту «ESPAD в Україні» «Європейське опитування учнів щодо вживання алкоголю та наркотиків – ESPAD» (за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні); «Презентація даних з опитувань U-Report у різних країнах, які увійшли у глобальний звіт про булінг для Генеральної асамблеї ООН»; презентація та обговорення відеоролику «Цінуй своє життя, воно прекрасне!», відеофільмів з проблем насильства в сім’ї.

& Під час рефлексії учасники зазначили, що проведений семінар значно розширив і сформував їх розуміння сутності сучасних підходів до розвитку системи виховної діяльності навчального закладу в умовах освітніх змін в освітньому середовищі, запровадженні сучасних підходів діяльності методоб’єднань щодо розвитку мотивації педагогів до інноваційної виховної діяльності, з набуття і вдосконалення педагогами знань, засобів і досвіду організації інноваційної виховної діяльності з використанням інтерактивних методів у системі методичної роботи школи, РМО/ММО.

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ:

Чешенко Олена Іванівна, методист науково-методичної лабораторії проблем виховання, старший викладач кафедри суспільно-гуманітарної освіти ООІУВ, регіональний координатор Національної мережі шкіл сприяння здоров’ю, голова правління обласного клубу «Творчість» для творчо працюючих заступників директорів з виховної роботи при Одеському обласному інституті удосконалення вчителів

Категорія: Головні новини | Переглядів: 287 | Додав: VD_master | Рейтинг: 4.4/8
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Создание сайта VD-STUDIO, Одесса