Вівторок, 24.10.2017, 11:41

                       

Апробація
Заходи для школярів
Наші публікації
Календар
«  Червень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Пошук

Патрiотичне виховання





Форма входу
Логін:
Пароль:

Статистика
Яндекс.Метрика
Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Головна » 2016 » Червень » 7 » ПРОВЕДЕНО ОБЛАСНИЙ КРУГЛИЙ СТІЛ «РОЗВИТОК ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОГО ВИХОВНОГО СЕРЕДОВИЩА РЕГІОНУ В КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ О

20:23
ПРОВЕДЕНО ОБЛАСНИЙ КРУГЛИЙ СТІЛ «РОЗВИТОК ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОГО ВИХОВНОГО СЕРЕДОВИЩА РЕГІОНУ В КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ О

02 червня 2016 року на базі Одеського обласного інституту удосконалення вчителів проведено обласний круглий стіл за темою: «Розвиток здоров’язбережувального виховного середовища регіону в контексті формування ціннісних орієнтацій особистості» (у рамках реалізації проекту «Здоров’я дитини – запорука успіху»).

У засіданні круглого столу взяли участь 35 працівників від регіонів Одеської області. Серед них – працівники Одеського обласного інституту удосконалення вчителів, Департаменту охорони здоров’я та соціального захисту населення Одеської облдержадміністрації, керівники навчальних закладів Національної та обласної мережі «Шкіл сприяння здоров’ю», члени обласного клубу «Творчість», заступники директорів загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів, класні керівники, вихователі ДНЗ, практичні психологи, соціальні педагоги, медичні працівники.

МОДЕРАТОРИ круглого столу: Чешенко Олена Іванівна, методист науково-методичної лабораторії проблем виховання, старший викладач кафедри суспільно-гуманітарної освіти ООІУВ; Витупоренко Світлана Володимирівна, завідувач Центру практичної психології та соціальної роботи ООІУВ.

Чешенко О. І., регіональний координатор Національної мережі шкіл сприяння здоров’ю презентувала досвід роботи Одеського обласного інституту удосконалення вчителів із питань розбудови обласної мережі навчальних закладів «Шкіл сприяння здоров’ю», означила основні орієнтири здоров’язбережувального навчання та виховання; обґрунтувала сучасні підходи до створення здоров’язбережувального освітнього середовища в навчальному закладі, ефективні механізми подолання проблем збереження здоров’я дітей і підлітків.

АНАЛІЗ СТАНУ ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

«Аналіз стану здоров’я дітей Одеської області» (за результатами обов’язкових медичних профілактичних оглядів дітей навчальних закладів) за 2015рік». Про це розповіли Покотилова Тетяна Миколаївна, позаштатний спеціаліст з педіатрії Департаменту охорони здоров’я та соціального захисту населення Одеської облдержадміністрації; Костенко Сергій Олександрович, позаштатний дитячий інфекціоніст Департаменту охорони здоров’я та соціального захисту населення Одеської облдержадміністрації, завідуючий дитячим інфекційним відділенням КЗ «Одеська міська інфекційна клінічна лікарня».  

При обговоренні учасники круглого столу зазначали, що збереження життя і здоров’я дітей має стати пріоритетним напрямом не тільки в системах освіти і охорони здоров’я, а й у сімейному вихованні, що потребує організації широкої просвітницької роботи серед населення, пропаганди здорового способу життя на засадах розвитку життєвих навичок, потребує партнерства та потужної міжсекторальної взаємодії державних структур, місцевих органів самоврядування, працівників медичної галузі, освіти, батьківської громадськості, громадських організацій, комерційних підприємств і некомерційних організацій, громадян, дитячих і молодіжних організацій, органів учнівського самоврядування з опорою на місцеві ресурси щодо створення здоров’язбережувального, забезпечення здоров’яформуючого середовища, сприятливих умов для виховання здорового молодого покоління, збереження життя і здоров’я, соціального захисту.

ДОСВІД РОБОТИ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ОДЕЩИНИ – ДІЙСНИХ ЧЛЕНІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ МЕРЕЖІ ШКІЛ СПРИЯННЯ ЗДОРОВ’Ю

На круглому столі було широко представлено ДОСВІД роботи навчальних закладів Одещини – дійсних членів Національної мережі шкіл сприяння здоров’ю щодо створення здоров’язбережувального освітнього середовища, різноманітні форми реалізації здоров’язбережувального навчання й виховання, наведено приклади продуктивної спільної діяльності педагогічних та медичних працівників, представників різних гілок влади та громади щодо розбудови превентивного, здоров’язбережувального освітнього середовища.

Ступкевич Олена Анатоліївна (Одеська гімназія № 8) презентувала досвід розбудови здоров’язбережувального освітнього середовища у «Школі культури здоров’ю – Школі розвитку сучасної компетентної особистості» та «Десять успішних кроків учасників навчально-виховного процесу».

Слободянюк Олена Вікторівна (Одеський ДНЗ «Ясла-садок» № 295):

Лимаренко Тетяна Петрівна, директор Білгород-Дністровської ЗОШ № 3 розповіла про особливості діяльності «Школи сприяння здоров’ю «Гармонія, Культура, Творчість» та досвід розбудови здоров’язбережувального освітнього середовища. Практичний психолог школи Мамей Олена Вікторівна розповіла про роботу психологічної служби школи та продемонструвала форми реалізації здоров’язбережувального навчання й виховання. Вчитель початкових класів Канюра Оксана Михайлівна поділилась досвідом «Дихальна гімнастика на уроках як складова нових здоров’язбережувальних технологій» та провела практичні вправи із учасниками.

Артеменко Валентина Іванівна (Чорноморський НВК «Спеціальна загальноосвітня школа І-ІІ ступенів інтенсивної педагогічної корекції – дошкільний навчальний заклад компенсуючого типу») презентувала досвід Школи сприяння здоров’ю «Впевнене майбутнє дитини з особливими освітніми потребами» та «Управлінські аспекти створення здоров’язбережувального середовища у НВК». Практичний психолог НВК Журавльова Світлана Анатоліївна поділилась досвідом та провела практичні заняття із учасниками з питань «Психопрофілактика емоційного вигорання педагогів». Медична сестра НВК Лещенко Ірина Олександрівна поділилась досвідом роботи медичної служби щодо збереження й зміцнення здоров’я вихованців, продемонструвала корекційно-реабілітаціне обладнання, виготовлене вихователями та медичними працівниками, провела практичні вправи із учасниками.

Лефтерова Марія Іванівна («Кам’янський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів – гімназія» Ізмаїльської районної ради Одеської області») розповіла про особливості діяльності «Школа культури здоров’ю – Школа партнерства» щодо спільної діяльності педагогів та медичних працівників Кам’янської лікарні, представників державних, громадських та благодійних організацій до вирішення соціально-економічних, психолого-медичних та навчально-методичних проблем дитинства, розвитку здорового середовища життя дітей; про участь поважних мешканців села в житті школи та вихованні молодого покоління через роботу сільської Ради Мудреців.

Емоційною окрасою заходу був виступ агітбригади «Сім ідей», учнів 9-го класу Одеського НВК «Гармонія», ПЕРЕМОЖЦЯ обласного фестивалю-конкурсу «Молодь обирає здоров’я» – 2016 (класний керівник Якимчук Світлана Степанівна, переможець Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник року» (2015). У виступі діти розповіли про свій пошук «Як бути здоровим і здорово жити?», пропагували «Сім ідей здорового способу життя» та закликали зверненням «Яким буде світ, в якому ти живеш, залежить і від тебе!». Дивись виступ агітбригади: https://www.youtube.com/watch?v=KpAr_Qld1n0&feature=youtu.be 

На завершення учасники круглого столу констатували, що не зважаючи на прорив в освітній діяльності щодо формування здорового способу життя, проблема здоров’я дітей та молоді, наявність недоліків і проблем у забезпеченні оздоровчої функції освіти, залишається актуальною. Загальний життєвий простір, в якому діють сучасні вихованці та школярі є надто негативним по відношенню до їх фізичного, психічного та духовного здоров’я.

Учасники зазначили, що зважаючи на такі обставини та з метою подальшого розвитку здоров’язбережувального виховного середовища регіону – кожний навчальний заклад має обрати пріоритетним напрямом своєї діяльності як «Школи сприяння здоров’ю», як найбільш ефективного навчального закладу у вирішенні проблем збереження і зміцнення здоров’я дитини, в якому найбільш ефективно і комплексно забезпечують виховання у дітей та підлітків ціннісного ставлення до власного здоров’я та здоров’я оточуючих.

Такий підхід щодо створення здоров’язбережувального виховного середовища, сприятливих умов розвитку особистості дитини забезпечить: пробудження її творчих можливостей, вдосконалення природних здібностей, гуманізації способу мислення, її інтелектуального розвитку.

Щоб стати володарем свого здоров’я, слід знати, що таке здоров’я і що саме забезпечує нормальний процес життєдіяльності людини.

Регіональний координатор Національної мережі шкіл сприяння здоров’ю Чешенко Олена Іванівна, методист науково-методичної лабораторії проблем виховання, старший викладач кафедри суспільно-гуманітарної освіти Одеського обласного інституту удосконалення вчителів, керівник правління обласного клубу «Творчість» при ООІУВ

Додається:

Інформація про обласну мережу навчальних закладів «Шкіл сприяння здоров’ю»

Одеської області.

 

Категорія: Головні новини | Переглядів: 511 | Додав: VD_master | Рейтинг: 4.4/7
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Создание сайта VD-STUDIO, Одесса