Середа, 18.10.2017, 00:09

                       

Апробація
Заходи для школярів
Наші публікації
Календар
«  Квітень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Пошук

Патрiотичне виховання





Форма входу
Логін:
Пароль:

Статистика
Яндекс.Метрика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2016 » Квітень » 28 » ПРОВЕДЕНА ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА «СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ В ГРУПІ ПРОДОВЖЕНОГО ДНЯ. ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ВИХОВАННЯ В РОБОТІ Г

20:29
ПРОВЕДЕНА ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА «СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ В ГРУПІ ПРОДОВЖЕНОГО ДНЯ. ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ВИХОВАННЯ В РОБОТІ Г

27 квітня 2016 року на базі Одеської загальноосвітньої школи № 118  І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області (директор Єфімова Наталія Олегівна) проведена педагогічна практика для слухачів курсів підвищення кваліфікації вихователів групи продовженого дня при Одеському обласному інституті удосконалення вчителів.

Загальна проблема: «Системний підхід до організації роботи в групі продовженого дня. Інноваційні технології виховання в роботі групи продовженого дня». Мета: сприяння розвитку фахової майстерності вихователів групи продовженого дня та удосконалення їх професійних компетентностей.

► У вступному слові керівник педагогічної практики Чешенко О. І., методист ООІУВ зазначила, що Одеська ЗОШ № 118 є обласним опорним навчальним закладом ООІУВ, плідно працює за створеною інноваційною моделлю «Від традиційної школи – до школи традицій» для забезпечення умов успішного навчання й виховання в інтересах дітей, має значний практичний досвід щодо системного, комплексного підходу щодо формування ключових компетентностей учнів на засадах впровадження методів активного навчання і виховання.

► Заступник директора з навчально-виховної роботи школи Чебан-Дубкова Марія Миколаївна познайомила учасників із сторінками історії школи, пріоритетними напрямами роботи педагогічного колективу Одеської ЗОШ № 118, розкрила систему роботи педагогічного колективу за проблемою: «Впровадження особистісно-орієнтованого підходу до навчання та виховання учнів методом проектних технологій», особистісно орієнтовану систему роботи школи щодо формування ключових компетентностей учнів на засадах впровадження методів активного навчання і виховання. Ознайомила з роботою групи продовженого дня в рамках структури школи і методичної проблеми.

ПРАКТИЧНА ДЕМОНСТРАЦІЯ ТА ОБМІН ДОСВІДОМ РОБОТИ ВИХОВАТЕЛІВ ГРУПИ ПРОДОВЖЕНОГО ДНЯ

Творчий колектив вихователів групи продовженого дня, вчителів початкових класів поділився досвідом своєї роботи та власними напрацюваннями з питань організації навчально-виховної роботи групи продовженого дня.

► Вихователь групи продовженого дня Пустовітенко Надія Василівна поділилась досвідом системного підходу щодо організації якісної роботи із учнями початкової школи у другій половині дня у рамках ГПД. Презентувала сучасні технології виховання в роботі групи продовженого дня та досвід проведення масових заходів у рамках ГПД. Поділилась досвідом використання ІКТ в групі продовженого дня, розкрила методику проведення «Уроку фотосесії». Особливу увагу приділила питанню впровадження здоров’язбережувальних технологій, забезпечення техніки безпеки дітей. Познайомила слухачів курсів із режимом роботи ГПД, поділилась досвідом системного і цілісного підходу до планування роботи ГПД. 

► Керівник методичної комісії вчителів початкових класів Ляшко Олена Володимирівна презентувала роботу методичної комісії початкових класів і вихователів групи продовженого дня з реалізації методичної теми школи та методичної комісії: «Впровадження особистісно-орієнтованого підходу до навчання та виховання учнів методом проектних технологій».

► Вчитель початкових класів та вихователь групи продовженого дня Биткіна Наталія Валеріївна поділилась досвідом співпраці вчителів початкових класів та вихователів групи продовженого дня у формуванні творчої особистості школяра. Презентувала методики проведення практичних заходів для учнів початкових класів (брейн-рингів, уроків – проектів та інше) та продемонструвала продукти проектів спільних заходів. Особливо захопила слухачів курсів інформаційно-пізнавальна година  брейн – ринг «Казки».

МАЙСТЕР-КЛАС «НЕТРАДИЦІЙНА ПИСАНКА»

► Напередодні свята Великодня вчитель образотворчого мистецтва Малоіван Ірина Леонідівна, вчитель-методист, керівник шкільного гуртка «Метелик» запросила слухачів курсів до майстер-класу «Нетрадиційна писанка», в якому слухачі курсів із інтересом опановували техніками роботи із дерев’яними яйцями та вторинною переробкою паперу (екологічний проект гуртка «Метелик»). Продукти своїх творчих виробів вихователі ГПД попросили учнів школи передати у військово-медичний клінічний центр Південного регіону (м. Одеса) для поранених воїнів із зони АТО, яких школярі будуть відвідувати до свята Великодня. Малоіван І. Л. презентувала авторські методики виготовлення «Маку» та «Калини» у рамках проекту «Символи України».

ЗНАЙОМСТВО З ДОКУМЕНТАЦІЄЮ

У рамках методичного заходу для слухачів курсів було проведено практичне заняття з таких питань: 1) Нормативно-правове забезпечення педагогічного процесу роботи вихователя ГПД; 2) Знайомство з документацією, яку веде вихователь ГПД; 3) Підготовка вихователем ГПД матеріалів до чергової атестації (Чебан-Дубкова М.М., Пустовітенко Н.В., Биткіна Н.В.).

У ході педагогічної практики слухачі курсів познайомились із матеріальною базою, навчально-виховним, методичним забезпеченням та оформленням школи.

Під час педагогічної практики слухачі курсів були ознайомлені з багатим досвідом інноваційної виховної діяльності школи, із досвідом творчих вихователів ГПД, вчителів початкових класів, який поповнив їх педагогічну скарбничку, має велике значення для подальшої професійної практичної роботи.

Слухачі курсів відзначили високий професіоналізм вихователів ГПД та вчителів початкових класів, систематизовану науково-методична робота з педагогами, естетичне оформлення приміщення школи, класних кімнат. Особливо відмітили доброзичливі, гуманістичні, толерантні взаємовідносини в школі між дорослими та дітьми; плідну взаємодія із соціумом, творчу атмосферу в школі, спільність діяльності з батьками. Висловили вдячність педагогічному колективу школи, його організаторам за змістовне навчання, пропагування системного підходу до організації роботи в групі продовженого дня, інноваційних технологій виховання в ГПД та передового педагогічного досвіду. Методичний захід пройшов на високому організаційно-методичному рівні.

Чешенко Олена Іванівна, методист науково-методичної лабораторії проблем виховання, старший викладач кафедри суспільно-гуманітарної освіти Одеського обласного інституту удосконалення вчителів, регіональний координатор Національної мережі шкіл сприяння здоров’ю, керівник педагогічної практики

 

Категорія: Головні новини | Переглядів: 450 | Додав: VD_master | Рейтинг: 5.0/3
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Создание сайта VD-STUDIO, Одесса