Субота, 21.04.2018, 11:36

                       

Апробація
Заходи для школярів
Наші публікації
Календар
«  Квітень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Архів записів

Пошук



Патрiотичне виховання







Форма входу
Логін:
Пароль:
Статистика
Яндекс.Метрика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2018 » Квітень » 3 » Педагогічна практика заступників директорів з виховної роботи,слухачів курсів підвищення кваліфікації при ООІУВ

06:08
Педагогічна практика заступників директорів з виховної роботи,слухачів курсів підвищення кваліфікації при ООІУВ

Під час педагогічної практики для  заступників директорів з виховної роботи та педагогів-організаторів, яка проводилась 28 березня в рамках спецкурсу «Розвиток громадянських компетентностей в Україні» курсів підвищення кваліфікації ООІУВ, були розглянуті питання важливості формування відповідального громадянства як чинника розвитку демократичного суспільства та складові компетентностей для демократичного громадянства через призму 9 ключових понять освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини, зокрема таких як    ідентичність, відповідальність, конфлікт, свобода, правила і закони та ін..

Особлива увага була приділена практичному опрацюванню можливостей використання методичного ресурсу Ради Європи з ОДГ/ОПЛ у формуванні в учнів громадянських компетентностей. Слухачі мали можливість на власному досвіді оцінити переваги діяльнісного підходу ОДГ/ОПЛ щодо розвитку самоідентичності особистості: «Наша ідентичність – це наше самоусвідомлення, тобто те, якою людиною ми є на наш власний погляд». Слід відмітити, що поняття «Ідентичність» є наскрізним для всіх рівнів освіти з питань демократичного громадянства та прав людини. Так слухачі опрацювали вправи І уроку «Ідентичність: я у своїй громаді» (І том) та  І уроку «У мене є ім’я – у нас є школа» (5-й тому). І це не випадковість, що саме це поняття є першим щодо розгляду у кожному посібнику з ОДГ/ОПЛ, адже права людини зосереджуються на особистості. І кожна людина наділена гідністю, правом жити вільно, насолоджуватися своїми правами та не підлягати дискримінації.

Для Нової української школи, як і для сучасного суспільства загалом, свобода особистості є викликом. Вчителі по завершенню заняття утвердились у думці, що ми маємо створювати умови для стимулювання в учнів власного почуття гідності та усвідомлення ними власних індивідуальних сильних сторін. Адже сильні сторони особистості є потенціалом для демократичного суспільства, а ідентичність тісно пов’язана з такими ключовими аспектами, як різноманітність і плюралізм, рівність, свобода та відповідальність.

Про платформу "Живемо в демократії"

Про проект DOCCU

Презентація міжнародної освітньої онлайн-платформи «Живемо в демократії»

Швейцарсько-український проект «Розвиток громадянських компетентностей в Україні – DOCCU» :

 

 

 

Категорія: Головні новини | Переглядів: 40 | Додав: VD_master | Рейтинг: 5.0/3
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Создание сайта VD-STUDIO, Одесса