Понеділок, 22.10.2018, 15:13

                       

Апробація
Заходи для школярів
Наші публікації
Календар
«  Березень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Архів записів

Пошук



Патрiотичне виховання







Форма входу
Логін:
Пароль:
Статистика
Яндекс.Метрика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2015 » Березень » 6 » ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ДЛЯ ЗАСТУПНИКІВ ДИРЕКТОРІВ З ВИХОВНОЇ РОБОТИ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

16:19
ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ДЛЯ ЗАСТУПНИКІВ ДИРЕКТОРІВ З ВИХОВНОЇ РОБОТИ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ДЛЯ ЗАСТУПНИКІВ ДИРЕКТОРІВ З ВИХОВНОЇ РОБОТИ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Для слухачів курсів підвищення кваліфікації заступників директорів з виховної роботи при ООІУВ 18 лютого 2015 року була проведена педагогічна практика на базі Одеського навчально-виховного комплексу «Гімназія № 7 – спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивчення англійської мови» Одеської міської ради Одеської області, яка пройшла на високому організаційно-методичному рівні.

Загальна проблема: Виховання громадянина-патріота – потреба сьогодення.

У вступному слові Шеремет Світлана Іванівна, завідувачка НМЛ проблем виховання ООІУВ зазначила, що Одеська гімназія № 7 є обласним базовим навчальним закладом ООІУВ з питань виховної роботи. Заклад працює за створеною інноваційною виховною системою, має значний практичний досвід з упровадження сучасних форм роботи з патріотичного виховання, який спрямований на формування патріотичних цінностей, громадянської компетентності учнів, розвитку їх творчих здібностей в умовах сьогодення.

Творча команда педагогів під вмілим керівництвом директора Мельник Світлани Василівни, Заслуженого працівника освіти України значну увагу приділяє питанням щодо формування життєвих компетентностей школярів, їх громадянської позиції, здатності результативно самореалізуватися у житті.

Долгий Марія Мар’янівна, заступник директора з виховної роботи, «Кращий педагогічний працівник міста Одеси», презентувала досвід виховної системи гімназії під гаслом «Держава не твориться в будучині. Державу будується нині…».

Саблукова Олена Володимирівна, заступник директора з навчально-виховної роботи познайомила з досвідом роботи з військово-спортивної патріотичної діяльності гімназії, лейтмотивом якої є: «Вітчизна – це не хтось і десь, Я – теж Вітчизна!».

Пилипейко Сергій Федорович, вчитель історії, керівник військово-історичного музею Бойової Слави поділився досвідом героїко-патріотичного виховання, досвідом роботи з формування в учнів патріотичних цінностей, їх громадянських компетентностей шляхом упровадження в систему роботи елементів музейної педагогіки.

Заступники директорів з виховної роботи відвідали та познайомились з системою роботи двох шкільних музеїв:

музею українського побуту (керівник Сівак Тетяна Василівна, вчитель української мови), в якому була проведена екскурсія «Народ мій є, народ мій завжди буде»;

військово-історичного музею Бойової Слави (керівник Пилипейко Сергій Федорович, вчитель історії), в якому були проведені екскурсії «Этих дней не смолкнет слава…», «Стежками бойових звитяг народу України…» (Ободовська Валентина Іванівна, вчитель історії).

Слухачі курсів познайомитися з діяльністю учнівського самоврядування «ЛІДЕР», яку представила педагог-організатор Аксенюк Ольга Володимирівна.

Гімназійна команда «СИЛА» – переможець Всеукраїнського конкурсу «Молодь обирає здоров’я – 2014» представила свою програму (керівник Долгий Марії Мар’янівни, заступник директора з виховної роботи).

«СТЕЖИНАМИ НАРОДНИХ ТРАДИЦІЙ»

Творча група педагогів гімназії презентувала слухачам курсів один із важливих напрямів виховної роботи «Стежинами народних традицій», які допомагають дитині усвідомити свій громадянський обов’язок спадкоємців народних цінностей і традицій, національної культури, згадати свою національну і родову пам’ять, що є фундаментом стабільного, повнокровного життя в сьогоденні й запорукою розвитку в майбутньому, джерелом мудрості, запасником педагогічної думки і морального здоров’я підростаючого покоління. Педагогів запросили до семи МАЙСТЕР-КЛАСІВ:

«Фетрові метелики» (керівник майстер-класу Пастух Світлана Миколаївна, вчитель української мови та літератури);

«Лялька - мотанка – відгомін язичницьких вірувань наших предків» (керівник майстер-класу Коноваленко Алла Василівна, вчитель початкових класів);

«Коза - дереза» (керівник майстер-класу Атрохова Євгенія Владиславівна, вчитель української мови та літератури);

«Квіти, шпильки та стрічки для Галинки та Марічки» (керівник майстер-класу Кутова Тетяна Степанівна, вчитель української мови та літератури);

Український сувенір «України часточка в мені» – зроблений власноруч з любов’ю до Батьківщини (керівник майстер-класу Водян Тетяна Іванівна, представник батьківського комітету);

«Часнику в’язка» (керівник майстер-класу Кушнір Тетяна Миколаївна, вчитель світової літератури);

«Пише писанку бабуся, пише писанку матуся, пишу писанку і я» – історія виникнення писанки, символіка розпису, цікаві ідеї її прикрашання (керівник майстер-класу Марущенко Лариса Олександрівна, вчитель трудового навчання (технології).

Кожен учасник педпрактики взяв участь у роботі одного із майстер-класів та своїми руками виготовив виріб за власним проектом та вмінням.

У ході перебування в закладі заступники директорів з виховної роботи області познайомились із матеріальною базою, навчально-виховним, методичним забезпеченням.

На завершення практичний психолог Стекольнікова Анастасія Олександрівна провела вправу «Зворотній зв’язок. Рефлексія». Слухачі курсів висловили своє враження від проведеної педагогічної практики; відзначили високий рівень її проведення; висловили вдячність директору гімназії Мельник С.В., заступникам директора Долгий М.М., Саблуковій О.В., педагогічному колективу за змістовне навчання, пропагування інноваційних ідей національно-патріотичного виховання, передового педагогічного досвіду.

Досвід свідчить, що становлення громадянина-патріота України, готового самовіддано розбудовувати її як незалежну, соціальну державу, забезпечити її національну безпеку, знати свої права та обов’язки, цивілізовано відстоювати їх, сприяти єднанню Українського народу є потребою сьогодення; це утверджує життєвий оптимізм, ставить реальний заслін бездуховності, національному нігілізму, історичному безпам’ятству, допоможе дітям усвідомити свій громадянський обов’язок спадкоємців народних цінностей і традицій, національної культури, навчить їх продовжувати й далі розвивати справу своїх батьків, учителів, попередніх поколінь, всього Українського народу.

Сьогодні особливо актуально звучать слова великого українського педагога Василя Олександровича Сухомлинського: «Обов’язок перед Батьківщиною – святиня людини. Від нас, батьків та матерів, від вихователів залежить, щоб кожний юний громадянин дорожив цією святинею, як дорожить чесна людина своїм добрим ім’ям, гідністю своєї сім’ї. Громадянські думки, почуття, переживання, громадянський обов’язок, громадянська відповідальність – це основа людської гідності».

Керівник педагогічної практики

Шеремет Світлана Іванівна, завідувачка науково-методичної лабораторії проблем виховання, старший викладач кафедри психолого-педагогічної та суспільно-гуманітарної освіти Одеського обласного інституту удосконалення вчителів

 

Категорія: Головні новини | Переглядів: 797 | Додав: VD_master | Рейтинг: 4.6/5
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Создание сайта VD-STUDIO, Одесса