Понеділок, 23.10.2017, 11:48

                       

Апробація
Заходи для школярів
Наші публікації
Календар
«  Листопад 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Пошук

Патрiотичне виховання





Форма входу
Логін:
Пароль:

Статистика
Яндекс.Метрика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2016 » Листопад » 19 » ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ДЛЯ ВИХОВАТЕЛІВ ГРУПИ ПРОДОВЖЕНОГО ДНЯ НА БАЗІ ОДЕСЬКОЇ ЗОШ № 118

18:00
ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ДЛЯ ВИХОВАТЕЛІВ ГРУПИ ПРОДОВЖЕНОГО ДНЯ НА БАЗІ ОДЕСЬКОЇ ЗОШ № 118

18 листопада 2016 року для слухачів курсів підвищення кваліфікації вихователів групи продовженого дня при Одеському обласному інституті удосконалення вчителів (14.11-26.11.2016р.) була проведена педагогічна практика на базі Одеської загальноосвітньої школи № 118 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області – обласного опорного закладу ООІУВ (директор Єфімова Наталія Олегівна).

Загальна проблема: «Системний підхід до організації роботи в групі продовженого дня. Інноваційні технології виховання в роботі групи продовженого дня». Мета: сприяння підвищенню фахової компетентності слухачів курсів щодо їх професійної діяльності.

► У вступному слові керівник педагогічної практики Чешенко О. І., методист ООІУВ зазначила, що з 2014 року Одеська ЗОШ №118 І-ІІІ ступенів розбудовує сучасний навчальний заклад за інноваційною моделлю «Від традиційної школи – до школи традицій у «Школі соціального партнерства»; школа має значний практичний досвід щодо системного, комплексного підходу до створення освітньо-виховного середовища для гармонійного розвитку дітей, їх соціалізації, реалізації компетентнісного підходу як інноваційного засобу модернізації освіти й досягнення якісно нового результату навчально-виховного процесу.

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДОСВІДУ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛИ ТА ПРАКТИЧНОЇ РОБОТИ ГРУПИ ПРОДОВЖЕНОГО ДНЯ

Творча команда педагогів школи поділилась досвідом діяльності та творчими здобутками, ґрунтовно було презентовано матеріал з проблеми педагогічної практики.

Заступник директора з навчально-виховної роботи школи Чебан-Дубкова Марія Миколаївна познайомила слухачів із сторінками історії школи, пріоритетними напрямами роботи педагогічного колективу за проблемою: «Від традиційної школи – до школи традицій у «Школі соціального партнерства» для забезпечення умов успішного навчання й виховання в інтересах дітей. Висвітлила питання основних напрямів роботи школи щодо створення розвиваючого виховного середовища групи продовженого дня.

Заступник директора з навчально-виховної роботи початкової школи Грек Тетяна Петрівна познайомила слухачів із особливостями роботи груп продовженого дня в системі початкової освіти щодо реалізації методичної теми школи. Розкрила питання системного підходу до організації якісної роботи із учнями початкової школи у другій половині дня в рамках ГПД та реалізації методичної теми початкової школи: «Реалізація компетентнісного підходу як інноваційного засобу модернізації початкової освіти й досягнення якісно нового результату навчально-виховного процесу на подальше впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти».

ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА педагогічної практики була насиченою та цікавою, присвячена практичній демонстрації інноваційних технологій виховання в роботі ГПД. Творчі педагоги школи поділилися досвідом своєї роботи, власними напрацюваннями з питань організації навчально-виховної роботи ГПД, запросили слухачів на відкриті заняття виховних заходів, провели практичні заняття та майстер-клас.

► Вихователь групи продовженого дня 4-х класів Рейс Галина Анатоліївна, поділилась досвідом системного підходу до організації якісної роботи із учнями початкової школи у другій половині дня у рамках ГПД. Запросила слухачів на відкрите заняття «Година цікавих мандрівок «Осінні листя» (для учнів 4-го класу). Слухачі курсів мали змогу разом з дітками долучитися до роботи МАЙСТЕРНІ з виготовлення декоративного осіннього листя.

► Вихователь групи продовженого дня 3-х класів Буряк Валерія Сергіївна запросила слухачів на відкрите заняття виховного заходу «Ходить осінь по доріжці» (для учнів 3-го класу).

► Вчитель-методист Малоіван Ірина Леонідівна, вчитель та вихователь ГПД в класі «Інтелект України» (1-й клас) познайомила слухачів курсів із інтерактивними методами навчання учнів початкової школи за програмою проекту «Інтелект України»; презентувала «Фізкультхвилинки на уроках та в ГПД». Запросила слухачів курсів до МАЙСТЕР-КЛАСУ, в якому вони із інтересом опановували техніку виготовлення «Вітальної листівки» із побажаннями та квіточками (робота із кольоровим папером).

Вихователі ГПД познайомили слухачів курсів із режимом роботи ГПД; поділились досвідом та продемонстрували використання ІКТ; під час проведення заходів приділили увагу питанню забезпечення техніки безпеки дітей, продемонстрували проведення здоров’язбережувальних вправ.

► Керівник методичної комісії вчителів початкових класів, вчитель 3-го класу Ляшко Олена Володимирівна висвітлила питання про роботу методичної комісії початкових класів і вихователів ГПД; презентувала досвід роботи вчителів початкових класів: «Здоров’язбережувальні технології та техніка безпеки в початковій школі».

► Практичний психолог Тюріна Ана Анатоліївна познайомила учасників з питанням: «Емоційний стан учнів в групі продовженого дня»; провела із слухачами міні-тренінг «70 способів сказати «Дуже добре», вправу-релаксацію «Розмова на папері».

► Заступник директора Чебан-Дубкова М. М. провела практичне заняття та познайомили з нормативно-правовим забезпеченням педагогічного процесу роботи вихователя ГПД, особливостями підготовки вихователем ГПД матеріалів до чергової атестації.

Під час педагогічної практики слухачі курсів були залучені до діалогічних форм роботи, познайомитись на практиці з системним підходом до організації роботи в ГПД, практичними підходами щодо реалізації сучасних технологій, підходів, прийомів до організації роботи в групі продовженого дня.

Слухачі курсів відзначили високий рівень педагогічної практики; висловили вдячність педагогічному колективу школи та особисто директору Єфімовій Наталії Олегівні за змістовне навчання, відкритість та творчу, доброзичливу, конструктивну атмосферу, пронизану гуманізмом, взаємоповагою; командну високопрофесійну роботу, пропагування передового педагогічного досвіду діяльності групи продовженого дня та інноваційних технологій виховання в роботі ГПД, за щиру відкритість до співпраці. Педагогічна практика пройшла на високому організаційно-методичному рівні.

Дивись на сайті кафедри http://kafedraooiuv.org.ua/

Малоіван І. Л. Авторські методики виготовлення «Маку» та «Калини» (у рамках проекту «Символи України») (мультимедійні презентації).

Керівник педагогічної практики Чешенко Олена Іванівна, методист науково-методичної лабораторії проблем виховання, старший викладач кафедри психолого-педагогічної та суспільно-гуманітарної освіти Одеського обласного інституту удосконалення вчителів

Категорія: Головні новини | Переглядів: 326 | Додав: VD_master | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Создание сайта VD-STUDIO, Одесса