Четвер, 14.12.2017, 13:21

                       

Апробація
Заходи для школярів
Наші публікації
Календар
«  Лютий 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29

Пошук

Патрiотичне виховання





Форма входу
Логін:
Пароль:

Статистика
Яндекс.Метрика
Онлайн всього: 6
Гостей: 6
Користувачів: 0
Головна » 2016 » Лютий » 4 » ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ДЛЯ СЛУХАЧІВ КУРСІВ ПЕДАГОГІВ - ОРГАНІЗАТОРІВ – ЦЕ ЩЕ ОДИН КРОК ДО УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ

20:41
ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ДЛЯ СЛУХАЧІВ КУРСІВ ПЕДАГОГІВ - ОРГАНІЗАТОРІВ – ЦЕ ЩЕ ОДИН КРОК ДО УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ

02 лютого 2016 року проведена педагогічна практика для слухачів курсів підвищення кваліфікації педагогів - організаторів навчальних закладів Одеської області при Одеському обласному інституті удосконалення вчителів за темою: «Виховна система сучасного навчального закладу «Квалітативна освіта + ефективна система виховання = компетентність особистості + успіх». Інноваційні технології виховання». Захід проведено на базі Одеської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 10 з поглибленим вивченням французької мови імені льотчиків-космонавтів Г. Т. Добровольського та Г. С. Шоніна Одеської міської ради Одеської області.

► Чешенко Олена Іванівна, методист науково-методичної лабораторії проблем виховання кафедри суспільно-гуманітарної освіти ООІУВ у вступному слові зазначила, що Одеська спеціалізована школа № 10 є обласним опорним навчальним закладом Одеського обласного інституту удосконалення вчителів із проблем інноваційної спрямованості виховного процесу, інноваційної діяльності заступника директора з виховної роботи.

Шелакін Володимир Ілліч, директор школи познайомив слухачів курсів із пріоритетними напрямами діяльності педагогічного колективу Одеської спеціалізованої школи № 10: сучасність та перспективи.

Боляк Алла Іванівна, заступник директора з виховної роботи школи, член правління обласного клубу «Творчість» при ООІУВ, Дипломант ІІІ Всеукраїнського конкурсу благодійних проектів «Добро починається з тебе» поділилась досвідом розбудови виховної системи сучасного навчального закладу «Квалітативна освіта + ефективна система виховання = компетентність особистості + успіх». Акцентувала увагу на питаннях діяльності школи щодо створення умов особистісного розвитку учнів, розвитку здібностей та талантів дітей, їх самореалізації та досягненню успіху.

Боляк А. І. розкрила досвід створення полікультурного середовища, роботу соціокультурного центру «Співдружність». Познайомила із змістом діяльності дитячих об’єднань «Квітучий край» (1-4 класи), лідерів «Нова ера» (5-7 класи), роботою шкільного учнівського самоврядування «Ера – 10». Презентувала досвід проведення патріотичних заходів, акцій, проектів; досвід роботи за загальношкільними довгостроковими проектами: екологічним «Збережемо планету для нащадків» та соціальним «Душа зобов’язана працювати і день і ніч, і день і ніч». Продемонструвала військово-патріотичний відеопроект «Без них, можливо, не було б нас», творчі авторські проекти вчителів та учнів. Презентувала систему превентивного виховання школярів із використанням елементів голландської системи.

ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ

Педагогів - організаторів запросили до участі у МІНІ-ТРЕНІНГАХ.

Міліглазова Олена Борисівна, практичний психолог презентувала досвід роботи медіаторів школи «Медіація як засіб вирішення конфліктів». Розкрила принципи процедури медіації; знання, навички, цінності медіатора; методику ведення процедури медіації. Провела із слухачами демонстраційний міні-тренінг з питань вирішення конфліктів.

Група учнів 10-х класів із «Школи медіаторів» (керівник Міліглазова О. Б.) показали театралізовану «Казку про кішечку» та на прикладі казки продемонстрували свої набуті вміння медіатора щодо вирішення конфліктів при роботі з молодшими школярами. Учні запросили слухачів курсів спробувати свої вміння та виступити в ролі медіатора по вирішення конфлікту (за окремим сценарієм) та стали консультантами при проведенні міні-тренінгу. Для педагогів - організаторів таке заняття стало своєрідною ШКОЛОЮ НАВЧАННЯ.

Матюшина Ірина Вікторівна, соціальний педагог провела із учасниками міні-тренінг «Школа радості» (набуття навичок безконфліктного спілкування, визначення причин конфліктів). Залучила педагогів - організаторів до роботи у творчих групах по створенню проекту за темою: «Розбудова ідеальної школи». Кожна творча група захищала свій проект та презентувала інноваційне бачення ідеальної школи: нетрадиційну архітектуру будови школи, її назву, закони і правила життя, головні свята, заохочення та покарання, нагородження та інше – це були проекти школи нашої мрії.

Учасників запросили на екскурсію до кімнати - музею Г. Т. Добровольського. Учні школи – екскурсоводи познайомили з унікальними експонатами музею, матеріалами пошукової роботи (голова ради кімнати - музею Кудряшова Олена Анатоліївна).

Слухачів курсів познайомили із науково-методичними виданнями школи; із матеріальною базою, навчально-виховним, методичним забезпеченням школи.

На завершення педагогічної практики була проведена вправа зворотного зв’язку.

  • Чи виправдались Ваші очікування щодо педагогічної практики?
  • Назвіть найкращі знахідки педагогічних ідей, новацій, форм, методів з якими Ви познайомились?
  • Продовжить речення «Сьогодні педпрактика для мене...».

Педагоги - організатори відзначили високий рівень педагогічної практики, яка пройшла на високому організаційно-методичному рівні; висловили вдячність педагогічному колективу Одеської спеціалізованої школи № 10 та особисто директору Шелакіну В. І., заступнику директора з виховної роботи Боляк А. І. за відкритість та творчу, доброзичливу атмосферу, командну високопрофесійну роботу, організацію змістовної педагогічної практики, пропагування інноваційних ідей національного виховання та передового педагогічного досвіду.

Слухачі курсів відзначили, що проведена педагогічна практика для них – це ще один крок до удосконалення професійної майстерності.

Керівник педагогічної практики Чешенко Олена Іванівна, методист науково-методичної лабораторії проблем виховання, старший викладач кафедри суспільно-гуманітарної освіти Одеського обласного інституту удосконалення вчителів, регіональний координатор Національної мережі шкіл сприяння здоров’ю, голова правління обласного клубу «Творчість»

 

Категорія: Головні новини | Переглядів: 493 | Додав: VD_master | Рейтинг: 5.0/5
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Создание сайта VD-STUDIO, Одесса