Вівторок, 24.10.2017, 11:43

                       

Апробація
Заходи для школярів
Наші публікації
Календар
«  Листопад 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Пошук

Патрiотичне виховання





Форма входу
Логін:
Пароль:

Статистика
Яндекс.Метрика
Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Головна » 2015 » Листопад » 28 » ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ДЛЯ КЕРІВНИКІВ ГУРТКІВ ТЕХНІЧНОГО НАПРЯМКУ ПОЗАШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗА ТЕМОЮ: «ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ СУЧАСНОГО

21:33
ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ДЛЯ КЕРІВНИКІВ ГУРТКІВ ТЕХНІЧНОГО НАПРЯМКУ ПОЗАШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗА ТЕМОЮ: «ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ СУЧАСНОГО

27листопада 2015 року для слухачів курсів підвищення кваліфікації керівників гуртків технічного напрямку позашкільних навчальних закладів при Одеському обласному інституті удосконалення вчителів була проведена педагогічна практика на базі Комунального позашкільного навчального закладу «Одеська станція юних техніків «Сігма» (директор Костенко Оксана Володимирівна). Педагогічна практика пройшла на високому організаційно-методичному рівні.

Загальна проблема: «Особливості проведення сучасного заняття: методичний аспект». Мета педагогічної практики: створення умов для максимального розвитку фахової майстерності педагогів позашкільних навчальних закладів та удосконалення їх професійних компетентностей з позашкільної освіти.

У вступному слові Костенко О. В., директор СЮТ «Сігма» зазначила, що мета сучасного освітнього процесу – сформувати морально-духовну, життєво-компетентнісну особистість України, яка б успішно самореалізувалася у соціумі як громадянин, сім’янин та професіонал. Ця освітньо-виховна мета є спільною для всіх ланок системи освіти, в тому числі системи позашкільного навчання і виховання.

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДОСВІДУ ДІЯЛЬНОСТІ СЮТ «Сігма»

Творча команда педагогів СЮТ «Сігма» поділилась досвідом діяльності позашкільного навчального закладу та творчими здобутками. Надзвичайно ґрунтовно було презентовано матеріал з проблемних питань навчальної, методичної та творчої роботи, а також запропоновано учасникам методичні рекомендації щодо належної їх організації.

Слухачів познайомили з нормативними документами, навчальними програмами, методичними рекомендаціями, практичним роздатковим матеріалом творчих керівників гуртків.

У діалогічній формі були розглянуті питання щодо методичних аспектів та особливостей проведення сучасного заняття гуртка у позашкільному навчальному закладі. Особлива увага була приділена таким аспектам:

  • функція і цілепокладання сучасного заняття гуртка;
  • компоненти змісту навчального матеріалу сучасного заняття гуртка;
  • вимоги до відбору і структурування змісту навчального матеріалу;
  • методи, прийоми, засоби, технології навчання на занятті гуртка;
  • системний підхід до самоаналізу заняття гуртка.

Бурунова Вікторія Вікторівна, методист БДЮТ «Тоніка» у своєму виступі акцентувала увагу на питанні щодо педагогічних прийомів, зазначила що приклади їх використання є лише невеличкими цеглинками у будівлі власного педагогічного досвіду кожного керівника гуртка.

Насиченою та цікавою була практична частина педагогічної практики.

Відкрите заняття на тему: «В світі професій. Юні археологи» (Ковбан Любов Петрівна, керівник гуртків «Технічний дизайн», «Народна творчість»).

Відкрите заняття на тему: «Розвиток розумових здібностей. Праця з радіоконструктором», «Ефект очікування і його роль в досягненні успіху в навчальному процесі» (Фріпту Олександр Володимирович, керівник гуртків «Ерудіт», «Розвивайко»).

Учасники педагогічної практики дійшли висновку, що знання, вміння і навички формуються у вихованців гуртків позашкільних навчальних закладів за допомогою певних способів організації їх навчально-пізнавальної діяльності з визначеними завданнями, рівнями пізнавальної активності, навчальними діями й очікуваними результатами для досягнення навчальної мети.

Педагогічна практика дала можливість познайомитись з особливостями навчально-виховного процесу в СЮТ «Сігма», творчими майстернями керівників гуртків.

Дерябіна Світлана Василівна, методист науково-методичної лабораторії творчого розвитку особистості кафедри психолого-педагогічної та суспільно-гуманітарної освіти Одеського обласного інституту удосконалення вчителів

Програма педагогічної практики

Категорія: Головні новини | Переглядів: 373 | Додав: VD_master | Рейтинг: 5.0/5
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Создание сайта VD-STUDIO, Одесса