Понеділок, 23.10.2017, 11:41

                       

Апробація
Заходи для школярів
Наші публікації
Календар
«  Лютий 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29

Пошук

Патрiотичне виховання





Форма входу
Логін:
Пароль:

Статистика
Яндекс.Метрика
Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Головна » 2016 » Лютий » 4 » ПЕДАГОГИ ЗАТОКІВСЬКОЇ ЗОШ №9 ВЕДУТЬ ПОШУК ЕФЕКТИВНИХ ШЛЯХІВ ЩОДО ЗМІЦНЕННЯ ПАРТНЕРСЬКИХ ЗВ’ЯЗКІВ МІЖ РОДИНАМИ УЧНІВ ТА ШКОЛОЮ

20:34
ПЕДАГОГИ ЗАТОКІВСЬКОЇ ЗОШ №9 ВЕДУТЬ ПОШУК ЕФЕКТИВНИХ ШЛЯХІВ ЩОДО ЗМІЦНЕННЯ ПАРТНЕРСЬКИХ ЗВ’ЯЗКІВ МІЖ РОДИНАМИ УЧНІВ ТА ШКОЛОЮ

Тільки разом з батьками, спільними зусиллями

вчителі можуть дати дітям велике людське щастя.

В. Сухомлинський

29 січня 2016 року в Затоківській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №9 м. Білгорода-Дністровського проведена ВІДКРИТА ПЕДАГОГІЧНА РАДА за участю педагогів та членів класних батьківських комітетів 1-11 класів.

Тема педагогічної ради: «Ефективні форми і методи роботи з батьками, спрямовані на зміцнення взаємодії школи та родини».

Мета педагогічної ради:

* Зміцнення партнерських зв’язків між родинами учнів та школою з метою забезпечення єдності навчально-виховного процесу.

* Пошук нових шляхів залучення сім’ї до участі в навчально-виховному процесі школи.

Урсакій Світлана Василівна, директор школи акцентувала увагу на те, що педагогічний колектив продовжує розбудову навчального закладу – Школу сприяння здоров’ю «Духовність, Здоров’я, Гармонія – Благодатне життя». Зазначила, що вплив сім’ї на розвиток дитини неможливо переоцінити, так як дитина виховується в сім'ї, під впливом тих подій, що відбуваються навколо неї. Сім’я є постійними оберегом, вихователем та наставником дитини. Акцентувала увагу на те, що залучення сімей до активної участі у розвитку творчих здібностей дітей, їх розумового, інтелектуального розвитку є вагомою передумовою успішної реалізації педагогами завдань шкільної освіти. Крім того, в час ринкових відносин батьки виступають замовниками, «покупцями» тих освітніх послуг, які надаються навчальними закладами. Тому ВЗАЄМОПОВ’ЯЗАНІСТЬ між двома середовищами родинним і шкільним своєрідне партнерство в ім’я дитини, надійний шлях до результативності у формуванні дитини, її здатності у майбутньому до успішного життєтворення. У системі управління школою на громадських засадах особливе значення та роль відводиться батьківській раді, її взаємодії та роботі з піклувальною радою школи та педагогічною радою. Метою цієї співпраці є створення умов для розвитку особистості, становлення громадянина України. Ця мета може бути досягнута тільки в результаті свідомої і систематичної роботи батьків і вчителів. Сьогодні впевнено можна сказати: школа і сім’я, батьки і вчителі, батьківська рада і адміністрація школиєдине ціле, діяльність якого спрямована на дитину, її навчання, виховання, розвиток, становлення. Тому педагоги разом з батьками продовжують пошук різних форм зміцнення взаємодії з батьками.

Маковецька Тетяна Григорівна, заступник директора з виховної роботи зазначила, що інтеграція України у світовий простір потребує постійного вдосконалення національної системи загальної середньої освіти, пошуку ефективних шляхів підвищення якості освіти та вдосконаленню інноваційної моделі навчального закладу. Важливою складовою навчально-виховного процесу навчального закладу як «Школи сприяння здоров’ю» є організація роботи з батьками, сім’ями учнів. У школі склалася певна СИСТЕМА роботи з батьківською спільнотою це: батьківські збори – одна з основних форм роботи; постійно діє батьківський лекторій, який сприяє підвищенню педагогічної культури батьків, їх психолого-педагогічної компетентності у родинному вихованні та виробленню єдиних підходів; проводимо «Дні відкритих дверей»; батьки залучаються до керівництва роботою спортивних секцій, гуртків художньої самодіяльності й технічної творчості, які створені на основі моніторингу запитів, інтересів, потреб дітей щодо організації позаурочної роботи. Зазначила, що більш глибокому пізнанню ПЕДАГОГІКИ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ сприяють тематичні вечори і вечори запитань та відповідей, на які запрошують працівників правоохоронних органів, лікарів та інших фахівців, причетних до проблем виховання підростаючого покоління. Спільна участь батьків і вчителів у справі виховання своїх нащадків розширює коло їх інтересів, розвиває в них емоційні почуття, толерантність, збагачує їх духовно, розкриває потенційні можливості, допомагає їм досягти нових висот самовдосконалення та самовираження.

Ткаченко Наталія Олександрівна, керівник шкільного методичного об’єднання класних керівників означила особливості проведення батьківських зборів класних та загальношкільних. У діалогічній формі учасники обговорили актуальні питання батьківських зборів. Зазначили, що від компетентності класного керівника, від його комунікабельності, толерантності, небайдужості залежить СТУПІНЬ ДОВІРИ батьків до класного керівника.

Під час роботи педради були проведені інтерактивні форми роботи.

Шишмарьова Ганна Юріївна, психолог школи провела вправу «Очікування», а також міні-тренінги, під час яких учасники педагогічної ради вчилися слухати і чути один одного; вони вчилися вмінню домовлятися.

РОБОТА В ТВОРЧИХ ГРУПАХ

Працюючи в змішаних творчих групах, учасники педагогічної ради:

  • вели пошук нових шляхів зміцнення взаємодії школи та родини;
  • визначали, яку користь для учнів, для батьків, для вчителів і для нашого навчального закладу взагалі, приносить процес залучення батьків та громадськості до ПАРТНЕРСТВА В ОСВІТІ.

За підсумками роботи творчих груп, проектно-аналітична група підготувала проект рішення педагогічної ради, який, після внесення доповнень, затвердили і буде доведено до відома батьківської спільноти.

На педагогічній раді обговорили також деякі положення законопроекту «Про освіту». Мова йшла також про те, що вперше на законодавчому рівні передбачено можливість створення батьківських рад як ОРГАНІВ  ГРОМАДСЬКОГО  САМОВРЯДУВАННЯ в закладах середньої та професійної освіти, обговорили перспективи цієї роботи.

Великий український педагог-гуманіст В. О. Сухомлинський у свій час зауважив: «Я вважаю: найважливішим законом виховання є те, щоб у школі й сім’ї панував дух відповідальності за благо, щастя, радощі, долю й життя іншої людини. Щоб уже маленька дитина розуміла й серцем відчувала: кожний її крок, кожний вчинок відбивається, відлунюється в духовному житті того, хто поруч із нею, – товариша, батька, матері, наставника».

Ми раді, що наші напрацювання у напряму нових підходів, методів та форм взаємодії школи та родини, вироблення найважливіших законів виховання наших дітей надихають учасників педагогічної ради ефективно співпрацювати у ТВОРЧОМУ СОЮЗІ. Нетрадиційні підходи, форми роботи об’єднують та згуртовують колектив педагогів та батьків. Бажання бути інноваційними, гнучкими та творчими у визначенні нового бачення розвитку школи та освіти – тим самим наш родинно-шкільний колектив Затоківської ЗОШ № 9 розширює коло партнерів і ЗАКЛАДАЄ ФУНДАМЕНТ для становлення закладу як громадсько-активної школи.

Маковецька Тетяна Григорівна, заступник директора з виховної роботи Затоківської загальноосвітньої школи ЗОШ І-ІІІ ступенів № 9 м. Білгорода-Дністровського Одеської області – навчального закладу Національної мережі шкіл сприяння здоров’ю (2012), член обласного клубу «Творчість» при Одеському обласному інституті удосконалення вчителів

 

Категорія: Вісті з районів | Переглядів: 418 | Додав: VD_master | Рейтинг: 5.0/5
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Создание сайта VD-STUDIO, Одесса