Понеділок, 22.10.2018, 14:02

                       

Апробація
Заходи для школярів
Наші публікації
Календар
«  Червень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Архів записів

Пошук



Патрiотичне виховання







Форма входу
Логін:
Пароль:
Статистика
Яндекс.Метрика
Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Головна » 2015 » Червень » 21 » «ОСОБЛИВОСТІ КОНЦЕПТУАЛЬНИХ ПІДХОДІВ ЩОДО РОЗБУДОВИ МОДЕЛІ СИСТЕМИ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У 7-МУ КЛАСІ»

15:44
«ОСОБЛИВОСТІ КОНЦЕПТУАЛЬНИХ ПІДХОДІВ ЩОДО РОЗБУДОВИ МОДЕЛІ СИСТЕМИ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У 7-МУ КЛАСІ»

 

«Особливості концептуальних підходів щодо розбудови моделі системи виховної діяльності в 7-му класі»

17 червня 2015 року проведена ОБЛАСНА ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНЯ за темою: «Особливості концептуальних підходів щодо розбудови моделі системи виховної діяльності у 7-му класі» (в рамках проекту кафедри «Державні стандарти освіти та регіональна стратегія національного виховання, розвитку і соціалізації школярів»). Захід проведено на базі Одеського обласного інституту удосконалення вчителів (пл. Михайлівська, 17) за участю керівників РМО / ММО класних керівників, класних керівників 7-х класів Одеської області.

ЧЕШЕНКО Олена Іванівна, методист науково-методичної лабораторії проблем виховання, старший викладач кафедри психолого-педагогічної та суспільно-гуманітарної освіти ООІУВ означила основні орієнтири діяльності районних / міських методичних об’єднань класних керівників в контексті сучасних підходів до виховання та реалізації ІННОВАЦІЙНИХ СТРАТЕГІЙ ВИХОВАННЯ нової школи в ОДЕСЬКОМУ РЕГІОНІ (духовно-моральне виховання, здоров’язбереження, інновації у вихованні) в межах навчального закладу, району / міста. Розкрила науково-теоретичні засади та особливості концептуальних підходів щодо розбудови МОДЕЛІ СИСТЕМИ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ у 7-му класі. Презентувала інноваційний досвід виховної діяльності творчих класних керівників Одещини та кращі зразки передового педагогічного досвіду педагогів (див. «ДОДАЄТЬСЯ»).

ОБЛАСНИЙ МАЙСТЕР-КЛАС

Керівник обласного майстер-класу Еліна Артурівна УНТІЛОВА, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри психолого-педагогічної та суспільно-гуманітарної освіти ООІУВ.

Унтілова Е. А. розкрила психолого-педагогічні принципи побудови моделі системи виховної діяльності у 7-му класі. Акцентувала увагу на таких питаннях:

Вікові особливості 7-класників та їх врахування у практичній діяльності класного керівника (міні-лекція).

Індивідуальні особливості школярів. Основи педагогічної діагностики – вивчаємо індивідуальність, спостерігаємо, бесідуємо, вивчаємо продукти діяльності (практикум).

► Практичні можливості використання вправи – мотиватора «Корабель мого життя» у роботі із семикласниками та їх батьками.

Особливості виховання хлопчиків і дівчаток – практичні рекомендації та їх теоретичне обґрунтування (міні-лекція).

Практичне заняття: Виховна взаємодія у системі «класний керівник – учень – сім’я».

У рамках майстер-класу Еліна Артурівна провела інтерактивні вправи.

ПРАКТИЧНІ ПІДХОДИ ДО РОЗБУДОВИ

МОДЕЛІ ВИХОВНОЇ СИСТЕМИ КЛАСУ

МАЙСТРЕНКО Ірина Іванівна, класний керівник 4(8)-А класу, вчитель німецької мови Одеської гімназії № 8 Одеської міської ради Одеської області, учасник обласного туру конкурсу «Учитель року – 2011», переможець міського конкурсу «Класний керівник року – 2014» поділилась досвідом діяльності щодо концептуальних підходів до розбудови ІННОВАЦІЙНОЇ МОДЕЛІ ВИХОВНОЇ СИСТЕМИ КЛАСУ «Музика сфер»складової моделі виховної системи Одеської гімназії № 8 «Школи культури здоров’я – Школи розвитку сучасної компетентної особистості» (модель впроваджується з 2010 року). Розкрила практичні підходи діяльності класного керівника щодо реалізації концепції виховної системи класу «Мандруючи зоряною гармонією «МУЗИКА СФЕР». Консультант: СТУПКЕВИЧ Олена Анатоліївна, заступник директора з виховної роботи Одеської гімназії № 8 Одеської області, член обласного клубу «Творчість», керівник обласного майстер-класу.

КОЗАК Наталія Миколаївна, практичний психолог Одеського НВК № 13 «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназії» Одеської ради Одеської області, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії обґрунтувала психолого-педагогічні підходи до розвитку підлітка як особистості, формування особистісних компетенцій, навичок взаєморозуміння з однолітками. Провела ТРЕНІНГОВІ ВПРАВИ для роботи з учнями 7-го класу: «НА ШЛЯХУ ДО САМОПІЗНАННЯ, САМОВДОСКОНАЛЕННЯ ТА ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ». Консультант: ЛЄСКОВА Ангеліна Анатоліївна, старший викладач кафедри психолого-педагогічної та суспільно-гуманітарної освіти ООІУВ.

Учасники обговорили та означили завдання подальшої діяльності РМО / ММО класних керівників, перспективи основних орієнтирів діяльності щодо практичної реалізації класними керівниками району / міста концептуальних підходів до розбудови моделі системи виховної діяльності в 7-му класі.

Обласна педагогічна майстерня проведена на високому науково-методичному рівні та практичній орієнтованості його змісту. Учасники заходу висловили СЛОВА ПОДЯКИ КОМАНДІ ОРГАНІЗАТОРІВ ЗАХОДУ.

Чешенко Олена Іванівна, методист науково-методичної лабораторії проблем виховання, старший викладач кафедри психолого-педагогічної та суспільно-гуманітарної освіти Одеського обласного інституту удосконалення вчителів

ДОДАЮТЬСЯ МАТЕРІАЛИ: 

Категорія: Головні новини | Переглядів: 817 | Додав: VD_master | Рейтинг: 5.0/6
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Создание сайта VD-STUDIO, Одесса