Неділя, 05.08.2018, 21:05

                       

Апробація
Заходи для школярів
Наші публікації
Календар
«  Лютий 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728

Архів записів

Пошук



Патрiотичне виховання







Форма входу
Логін:
Пароль:
Статистика
Яндекс.Метрика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2018 » Лютий » 20 » ОБЛАСНИЙ СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ «РОЗВИТОК КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ДЛЯ ДЕМОКРАТИЧНОГО ГРОМАДЯНСТВА В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ»

21:31
ОБЛАСНИЙ СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ «РОЗВИТОК КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ДЛЯ ДЕМОКРАТИЧНОГО ГРОМАДЯНСТВА В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ»

Відповідно до плану роботи ООІУВ 16 лютого відбувся обласний семінар-практикум з проблеми «Розвиток компетентностей для демократичного громадянства в Новій Українській школі» для заступників директорів з виховної роботи закладів загальної середньої освіти.

Семінар проводився з метою ознайомлення з основними засадами загальношкільного підходу щодо формування і розвитку компетентностей для демократичного громадянства, певними аспектами діяльності у відповідності до Закону України «Про освіту», Концепції «Нова українська школа», Хартії Європи з освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини (ОДГ/ОПЛ) та сприяння професійній готовності педагогів до формування культури демократії й розвитку громадянських компетентностей учнів через розвиток демократичного врядування у школі.

Шеремет С.І., завідувачка науково-методичної лабораторії проблем виховання кафедри суспільно-гуманітарної освіти ООІУВ, в ході міні-лекції «Окремі аспекти здійснення освітнього процесу у відповідності до сучасних нормативно-правових документів в галузі освіти» закцентувала увагу учасників семінару на визначення основних завдань заступників директорів з виховної роботи щодо організації умов для розвитку професійних компетентностей класних керівників задля реалізації ключових складових гуманістичної виховної системи, яка покладена в основу Нової української школи, зокрема наскрізного процесу виховання, дитиноцентризму, педагогіки партнерства, залученості родини до побудови освітньої траєкторії дитини та створення безпечного освітнього простору.

Під час І практичного модуля «Компетентності для життя у демократичному суспільстві» учасники поглибили розуміння сутності основних цінностей демократичного суспільства, відповідального громадянства, демократичної участі. Основне завдання модуля полягало в опрацюванні можливостей використання діяльнісного підходу у формуванні компетентностей для демократичного громадянства задля реалізації ключового принципу ОДГ/ОПЛ: навчання «про», «через», «для» демократії та прав людини.

В ході міні-лекції « Розвиток громадянських компетентностей в Україні» учасники семінару поглибили знання про освіту для демократичного громадянства та освіту з прав людини, ознайомилися з нормативно-правовими основами ОДГ/ОПЛ, окреслили можливості використання навчально-методичного ресурсу Ради Європи з ОДГ/ОПЛ, розміщеного на освітній платформі «Живемо в демократії» (http://www.living-democracy.com), задля сприяння професійній готовності педагогів до формування культури демократії та розвитку громадянських компетентностей учнів через розвиток демократичного врядування у школі.

Під час ІІ практичного модуля «Актуальні питання формування та розвитку компетентностей для демократичного громадянства в Новій українській школі» заступники директорів з виховної роботи опрацювали практичні пропозиції щодо розвитку компетентностей для демократичного громадянства в Новій українській школі, які були вироблені в ході круглого столу «Демократія та права людини в Новій українській школі», та визначили основні напрямки й інструменти розвитку демократичного врядування в школі як умови реалізації наскрізного підходу щодо формування компетентностей для демократичного громадянства усіх учасників освітнього процесу.

Задля знайомства із позитивними практиками шкіл Одеської області щодо формування і розвитку компетентностей для громадянства учнів через активізацію діяльності учнівських самоврядувань та залученість учнів до демократичної участі у житті школи та громади був представлений досвід роботи обласної школи громадянської партиципації дорослих та молоді «УСі В ДІЇ!» для педагогів організаторів та лідерів учнівського самоврядування.

Під час рефлексії педагоги зазначили, що вирішальною умовою розвитку компетентностей, необхідних для формування демократичного громадянства, поглиблення культури демократії у школі та розбудови Нової української школи є партнерство всіх учасників освітнього процесу, основане на взаємоповазі, довірі, свободі та відповідальності.

Гриньова М.В., методист науково-методичної лабораторії проблем виховання ООІУВ, тренер проекту «Розвиток громадянських компетентностей в Україні - DOCCU»

 

 

Категорія: Головні новини | Переглядів: 104 | Додав: VD_master | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Создание сайта VD-STUDIO, Одесса