Вівторок, 24.10.2017, 11:44

                       

Апробація
Заходи для школярів
Наші публікації
Календар
«  Серпень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Пошук

Патрiотичне виховання





Форма входу
Логін:
Пароль:

Статистика
Яндекс.Метрика
Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Головна » 2015 » Серпень » 21 » ОБЛАСНИЙ СЕМІНАР-НАРАДА МЕТОДИСТІВ З ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ РАЙОННИХ (МІСЬКИХ) МЕТОДИЧНИХ КАБІНЕТІВ

21:04
ОБЛАСНИЙ СЕМІНАР-НАРАДА МЕТОДИСТІВ З ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ РАЙОННИХ (МІСЬКИХ) МЕТОДИЧНИХ КАБІНЕТІВ

20 серпня 2015 року на базі ООІУВ (пл. Михайлівська, 17) відбувся обласний семінар-нарада на тему: «Організація освітньої роботи в дошкільному навчальному закладі у 2015/2016 навчальному році» для методистів з дошкільної освіти районних (міських) методичних кабінетів.

З вітальним словом до присутніх звернулась Кравець Н. Ю., завідувач науково-методичної лабораторії дошкільної та початкової освіти кафедри психолого-педагогічної та суспільно-гуманітарної освіти ООІУВ, яка ознайомила з тенденціями розвитку дорослих як складової системи неперервної освіти. Наталія Юріївна акцентувала увагу на сутності загальноосвітньої і загальнокультурної (загальнорозвивальної) складової дорослих, оскільки для ефективної виробничої діяльності людина повинна добре володіти не тільки професійними навичками, але й бути культурною, високоморальною, психологічно й технологічно грамотною, повною мірою відчувати себе особистістю, повноправним членом суспільства.

Хоменко О. А., методист науково-методичної лабораторії дошкільної та початкової освіти кафедри психолого-педагогічної та суспільно-гуманітарної освіти ООІУВ розповіла про шляхи чергових змін в дошкільній освіті та особливості організації освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році. Олена Анатоліївна означила організаційну та науково-методичну діяльність методистів районних (міських) методичних кабінетів, керівників методичних об’єднань з дошкільної освіти; зорієнтувала учасників  на проектування своєї роботи на новий 2015/2016 навчальний рік з опорою на такі змістовні напрями:

  • патріотичне виховання;
  • екологічне виховання;
  • формування основ здорового способу життя;
  • комунікативно-мовленнєвий розвиток дошкільників.

З питанням «Актуалізація проблеми програмового забезпечення інваріантної та варіативної складових змісту дошкільної освіти, визначених у Базовому компоненті» виступила Скрипник В. В., старший викладач кафедри психолого-педагогічної та суспільно-гуманітарної освіти ООІУВ з питань дошкільної та початкової освіти. Віра Валентинівна ознайомила методистів з переліком чинних освітніх програм для використання у дошкільних навчальних закладах в 2015/2016 навчальному році, рекомендованих (схвалених) Міністерством освіти і науки України. Презентувала підготовлені методичні рекомендації та орієнтовні теми до блочно-тематичного планування в ДНЗ, які максимально забезпечать виконання освітніх завдань програми «Дитина».

Про особливості інклюзивної дошкільної освіти розповів Шеффер А. П., завідувач науково-методичної лабораторії спеціальної та інклюзивної освіти кафедри управління розвитком освітніх систем ООІУВ. Анатолій Павлович зазначив, що згідно з Концепцією розвитку інклюзивного навчання в Україні сьогодні здійснюється активний пошук та впровадження ефективних шляхів соціальної взаємодії дітей, що потребують корекції психофізичного розвитку, із їхніми здоровими однолітками. Він закликав методистів і вихователів дошкільних навчальних закладів вчасно помічати проблеми поведінки дітей, труднощі у їхньому розвитку і навчанні та радити батькам відвідати спеціалістів ПМПК. Саме вони допоможуть визначити, що спричинило труднощі чи вади у розвитку дитини, привело до проблем навчання: порадять, які умови створити у сім ї, дитячому садку; нададуть корекційну допомогу або порадять спеціальний заклад.

Про дослідження проблеми соціальної адаптації дошкільника на кожному віковому етапі його становлення розказала Парандюк Л. М., методист Центру практичної психології та соціальної роботи ООІУВ. Вона зазначила, що початок відвідування дитиною дошкільного закладу – дуже напружений період, який вимагає від неї перебудови всіх уявлень і стосунків з оточуючими людьми, включення її в нову соціальну ситуацію. Щоб процес пристосування дитини до нових умов пройшов максимально безболісно, необхідно приготувати її до цього. Любов Михайлівна роз’яснила специфіку соціальної адаптації дошкільників до умов дошкільного навчального закладу, яка реалізується через розв’язання таких завдань:

  • теоретичний аналіз досліджуваного поняття;
  • визначення особливостей соціальної адаптації дітей дошкільного віку;
  • з’ясування труднощів цього процесу й можливих дезадаптаційних явищ.

У висновках вона означила основні шляхи соціальної адаптації дошкільників та її значення в особистісному становленні дошкільника.

У ході обласного семінару-наради діяла виставка науково-методичних видань.

Для методистів та вихователів дошкільних навчальних закладів на електронних носіях були надані теоретичний та практичний матеріали щодо змісту навчально-виховного процесу в закладі, визначеним Базовим компонентом дошкільної освіти відповідно до чинних програм розвитку дітей.

Хоменко О. А., методист науково-методичної лабораторії дошкільної та початкової освіти кафедри психолого-педагогічної та суспільно-гуманітарної освіти Одеського обласного інституту удосконалення вчителів

 

Категорія: Головні новини | Переглядів: 368 | Додав: VD_master | Рейтинг: 4.3/6
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Создание сайта VD-STUDIO, Одесса