Вівторок, 24.10.2017, 11:44

                       

Апробація
Заходи для школярів
Наші публікації
Календар
«  Жовтень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Пошук

Патрiотичне виховання





Форма входу
Логін:
Пароль:

Статистика
Яндекс.Метрика
Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Головна » 2016 » Жовтень » 7 » ОБЛАСНИЙ СЕМІНАР «КОНСОЛІДАЦІЯ ПРЕВЕНТИВНО-ВИХОВНОГО ВПЛИВУ ШКОЛИ, РОДИНИ ТА СУСПІЛЬСТВА У РЕАЛІЗАЦІЇ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ ЩОДО ЗБЕРЕЖЕННЯ ЗДО

17:48
ОБЛАСНИЙ СЕМІНАР «КОНСОЛІДАЦІЯ ПРЕВЕНТИВНО-ВИХОВНОГО ВПЛИВУ ШКОЛИ, РОДИНИ ТА СУСПІЛЬСТВА У РЕАЛІЗАЦІЇ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ ЩОДО ЗБЕРЕЖЕННЯ ЗДО

6 жовтня 2016 року на базі Одеського обласного інституту удосконалення вчителів (м. Одеса, ООІУВ, пл. Михайлівська, 17) науково-методичною лабораторією проблем виховання кафедри суспільно-гуманітарної освіти ООІУВ проведено обласний семінар за темою: «Консолідація превентивно-виховного впливу школи, родини та суспільства у реалізації державної політики щодо збереження здоров’я підростаючого покоління» за участю керівників опорних шкіл, які працюють над створенням сучасної моделі навчального закладу «Школа сприяння здоров’ю» (додається).

Мета заходу: спрямування діяльності учасників семінару на розбудову сучасної моделі навчального закладу «Школа сприяння здоров’ю» на засадах консолідації превентивно-виховного впливу школи, родини та суспільства у реалізації державної політики щодо збереження здоров’я підростаючого покоління, створення здоров’язбережувального освітнього середовища у навчальному закладі у відповідності до сучасних викликів та пріоритетів удосконалення освіти.

У РОБОТІ СЕМІНАРУ БРАЛИ УЧАСТЬ:

Чешенко Олена Іванівна, методист науково-методичної лабораторії проблем виховання, старший викладач кафедри суспільно-гуманітарної освіти ООІУВ, регіональний координатор Національної мережі шкіл сприяння здоров’ю;

Волкова Людмила Йосипівна, старший викладач кафедри менеджменту та управління освітою ООІУВ, національний тренер Програми «Сприяння просвітницькі роботі «рівний-рівному» серед молоді України щодо здорового способу життя», автор і організатор фестивалю «Молодь обирає здоров’я»;

Топор Інна Миколаївна, методист науково-методичної лабораторії природничих дисциплін, основи здоров’я та безпеки життєдіяльності, старший викладач кафедри природничо-математичних дисциплін та інформаційних технологій ООІУВ;

Тихоплав Сергій Миколайович, директор Шабської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 Білгород-Дністровського району Одеської області – навчального закладу «Школа культури здоров’ю – Школи гармонійного розвитку особистості», дійсного члену Національної мережі шкіл сприяння здоров’ю з 2009 року, «Освітньо-інформаційного центру з розвитку Національної мережі шкіл сприяння здоров’ю» з 2012 року;

Мокрянська Руслана Анатоліївна, заступник директора з виховної роботи Мардарівського НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Подільського району Одеської області – навчального закладу «Школа сприяння здоров’ю – основа формування культури здоров’я життєво компетентної особистості, здатної до саморозвитку, самореалізації та проектування власного успішного життя», дійсного члену обласної мережі шкіл сприяння здоров’ю з 2009 року;

Мамей Олена Вікторівна, практичний психолог Білгород-Дністровської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 3 Одеської області – навчального закладу «Школа культури здоров’ю «Гармонія, Культура, Творчість», дійсного члену Національної мережі шкіл сприяння здоров’ю з 2009 року, «Освітньо-інформаційного центру з розвитку обласної мережі Шкіл сприяння здоров’ю» з 2012 року.

ПІД ЧАС ЗАХОДУ БУЛИ РОЗГЛЯНУТІ ПИТАННЯ:

Чешенко О. І. Особливості концептуальних підходів щодо розбудови «Школи сприяння здоров’ю» у навчальних закладах» (в рамках проекту «Здоров’я дитини – запорука успіху»). Консолідація превентивно-виховного впливу школи, родини та суспільства у реалізації державної політики щодо збереження здоров’я підростаючого покоління.

Покотилова Т. М. Аналіз стану здоров’я дітей Одеської області за результатами обов’язкових медичних профілактичних оглядів учнів загальноосвітніх закладів.

Топор І. М. Впровадження здоров’язбережувальних технологій в освітній простір загальноосвітніх навчальних закладів: організаційно-педагогічних, психолого-педагогічних, навчально-виховних. Форми методичної роботи з педагогами з питань формування в учнів ціннісного ставлення до здоров’я.

Волкова Л. Й. Основні аспекти реалізації Програми МОН України / НАПН України за підтримки ПРООН в Україні (Програми розвитку ООН в Україні), ЮНЕЙДС в Україні (Об’єднаної Програми ООН з ВІЛ/СНІДу) «Сприяння просвітницькі роботі «рівний-рівному» серед молоді України щодо здорового способу життя». Фестивальний рух «Молодь обирає здоров’я» – важлива складова розбудови здоров’язбережувальної території та формування здорового способу життя у дітей та молоді.

ПАНОРАМА ПЕДАГОГІЧНИХ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ІДЕЙ

навчальних закладів «ШКІЛ СПРИЯННЯ ЗДОРОВ’Ю» ОДЕЩИНИ – дійсних членів Національної та обласної мережі шкіл сприяння здоров’ю:

Тихоплав С. М. Об’єднання та координація діяльності суб’єктів освітнього округу з метою соціокультурного впливу на підростаюче покоління для попередження негативних проявів суспільного життя, збереження їх життя та здоров’я (із досвіду роботи навчального закладу «Школи культури здоров’ю – Школи гармонійного розвитку особистості»).

Мокрянська Р. А. Школа сприяння здоров’ю – основа формування культури здоров’я життєво компетентної особистості, здатної до саморозвитку, самореалізації та проектування власного успішного життя (із досвіду роботи навчального закладу).

Мамей О. В. Основні напрями роботи психологічної служби Школи культури здоров’ю «Гармонія, Культура, Творчість» щодо психолого-педагогічної підтримки здоров’я дітей. Корекція внутрішньо сімейних відносин через арт-терапію (із досвіду роботи).

Під час семінару були проведені: міні-лекції; презентації досвіду навчальних закладів «Шкіл сприяння здоров’ю» Одещини – дійсних членів Національної та обласної мережі шкіл сприяння здоров’ю; аналіз стану здоров’я дітей Одеської області; міні-тренінги; практичні заняття; робота в творчих групах над вправами; питання-відповіді; обговорення (програма семінару додається).

Особливу увагу було приділено обговоренню важливості здоров’язбережувальної шкільної освіти та означені основні завдання роботи опорних навчальних закладів «Шкіл сприяння здоров’ю» в рамках обласного проекту «Здоров’я дитини – запорука успіху» щодо:

А) поширення знань про освітні здоров’язбережувальні ідеї та технології, інноваційний досвід «Шкіл сприяння здоров’ю»; розуміння цінностей здоров’я, здорового способу життя та механізмів їхнього захисту, зміцнення і збереження;

Б) створення освітнього здоров’язбережувального середовища, консолідації превентивно-виховного впливу школи, родини та суспільства – як запоруки якості освіти, зміцнення і збереження здоров’я підростаючого покоління; формування компетентного учня, формування в нього ціннісного ставлення до здоров’я, здорового способу життя;

В) організації методичної роботи по підвищенню компетентності педагогічних працівників району/міста із здоров’язбережувального напряму;

Г) подальшого розвитку навчальних закладів сприяння здоров’ю (дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних) в районі/місті, побудови районної/міської мережі навчальних закладах «Шкіл сприяння здоров’ю» та підготовки до участі в обласному етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту сучасної моделі навчального закладу «Школа сприяння здоров’ю».

Чешенко Олена Іванівна, методист науково-методичної лабораторії проблем виховання, старший викладач кафедри суспільно-гуманітарної освіти ООІУВ, регіональний координатор Національної мережі шкіл сприяння здоров’ю 

Категорія: Головні новини | Переглядів: 299 | Додав: VD_master | Рейтинг: 4.2/5
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Создание сайта VD-STUDIO, Одесса