Вівторок, 21.11.2017, 17:46

                       

Апробація
Заходи для школярів
Наші публікації
Календар
«  Квітень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Пошук

Патрiотичне виховання





Форма входу
Логін:
Пароль:

Статистика
Яндекс.Метрика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2017 » Квітень » 5 » ОБЛАСНА ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНЯ В РАМКАХ ПРОЕКТУ «ЗДОРОВ’Я ДИТИНИ – ЗАПОРУКА УСПІХУ»

08:26
ОБЛАСНА ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНЯ В РАМКАХ ПРОЕКТУ «ЗДОРОВ’Я ДИТИНИ – ЗАПОРУКА УСПІХУ»

Серед найгостріших соціальних проблем, що постають сьогодні перед Українською державою – проблема збереження здоров’я дітей і молоді.

КОЖНА ДИТИНА – НАЦІОНАЛЬНЕ НАДБАННЯ ДЕРЖАВИ. «Жодна країна, жодне суспільство, котрі не піклуються про своїх дітей, не можуть претендувати на визнання себе як нації» (Нельсон Мандела).

05 травня 2017 року науково-методичною лабораторією проблем виховання кафедри суспільно-гуманітарної освіти Одеського обласного інституту удосконалення вчителів проведено ОБЛАСНУ ПЕДАГОГІЧНУ МАЙСТЕРНЮ за проблемою: «Ціннісні аспекти здоров’язбережувальної педагогіки. Реалізація Національної стратегії з оздоровчої рухової активності в Україні до 2025 року «Рухова активність – здоровий спосіб життя – здорова нація». Інтеграція культури здоров’я в освітньо-виховну та оздоровчу діяльність навчального закладу: досвід, нові виклики та перспективи» (в рамках проекту «Здоров’я дитини – запорука успіху») за участю керівників навчальних закладів Національної, обласної мережі «Шкіл сприяння здоров’ю», керівників районних опорних навчальних закладів з проблеми здоров’язбереження на базі ООІУВ (пл. Михайлівська, 17).

У рамках методичного заходу були розглянуті актуальні питання: збереження здоров’я дітей та учнівської молоді; розбудова сучасної моделі навчального закладу сприяння здоров’ю в контексті сучасних стратегій виховання, здоров’язбереження та інновацій; практичне використання здоров’язбережувальних технологій у навчально-виховному процесі; розвиток мережі навчальних закладів сприяння здоров’ю.

# Регіональний координатор Національної мережі шкіл сприяння здоров’ю Чешенко Олена Іванівна, методист ООІУВ у своєму виступі розкрила питання ціннісних аспектів та практичних підходів до впровадження здоров’язбережувальних технологій в навчальному закладі; інтеграції культури здоров’я в освітньо-виховну та оздоровчу діяльність навчального закладу. Акцентувала увагу на ролі РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ в життєдіяльності людини; проблемах гіпокінезії та гіподинамії у дітей шкільного віку; взаємозв’язку між здоров’ям, працездатністю школярів і руховою активністю; реалізації диференційованих програм рухової активності. Познайомила учасників із міжнародними практиками збереження, зміцнення і формування здоров’я учнів. У діалогічній формі обговорила з учасниками питання: «Як покращити фізичне здоров’я та запобігти гіподинамії у шкільному віці?», п’ять груп індикаторів здійснення здоров’яспрямованої діяльності навчального закладу та критерії оцінки діяльності ШСЗ.

# Підполковник поліції Пишна Алла Георгіївна, кандидат юридичних наук, заступник начальника відділу кадрового забезпечення Одеського державного університету внутрішніх справ познайомила учасників із нормативно-правовими документами захисту дитини від насилля; правами та обов’язками батьків по вихованню та розвитку дитини; органами та установами, на які покладається здійснення заходів із запобігання насильству в сім’ї. Особливу увагу приділила питанню «Відповідальність кривдника за вчинення насильства в сім’ї». Свій виступ підкріпила демонстрацією відеофільмів з даної проблеми. Відповіла на чисельні питання учасників. Така зустріч сприяла підвищенню освітньо - правової компетенції освітян та здійсненню ще одного кроку до захисту дитини від насилля.

# Завідувач Центру практичної психології та соціальної роботи ООІУВ Витупоренко Світлана Володимирівна у своєму виступі розкрила питання: соціально-психологічний клімат у школі; забезпечення соціально-психологічного захисту дітей у навчальному закладі в системі «навчальний заклад – сім’я»; профілактика виникнення та подолання проявів булінгу в дитячому середовищі. Презентувала дані з опитувань U-Report у різних країнах, які увійшли у глобальний звіт про булінг для Генеральної асамблеї ООН. Провела із учасниками ПРАКТИКУМ.

У рамках методичного заходу була проведена ПАНОРАМА ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ впровадження здоров’язбережувальних технологій у двох навчальних закладах «Школах сприяння здоров’ю» Одещини – дійсних членів Національної мережі шкіл сприяння здоров’ю.

ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНЯ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

@ Презентація досвіду роботи Одеського спеціального дошкільного навчального закладу «Ясла-садок» №193 компенсуючого типу Одеської міської ради Одеської області – навчального закладу «Школа сприяння здоров’ю «Виховуємо гармонійно розвинену особистість» (автор моделі Притиковська С. Д.) – «Освітньо-інформаційного центру з розвитку обласної мережі Шкіл сприяння здоров’ю».

# Притиковська Світлана Дмитрівна, кандидат педагогічних наук, завідувач Одеського СДНЗ №193, в.о. доцента кафедри дефектології та фізичної реабілітації Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського познайомила учасників із концептуальними аспектами розбудови Школи сприяння здоров’ю. Поділилась досвідом комплексної роботи СДНЗ та розкрила питання: особисто орієнтоване навчання і виховання з урахуванням психофізичних особливостей кожної дитини; впровадження сучасних технологій корекційного впливу на психофізичний розвиток дошкільників; особливості фізичного виховання дитини; профілактика виникнення надзвичайних ситуацій; робота «Школи свідомого батьківства». Продемонструвала відеофільм «Один день із життя дитячого садку» https://www.youtube.com/watch?v=sPXlUb8fdYE#action=share. Презентувала нетрадиційні форми роботи логопеда: арт-терапія, кінезе-терапія, рефлексо-терапія, музико-терапія, пісочна-терапія, природо-терапія, хромо-терапія, ігрова терапія. Провела із учасниками ПРАКТИКУМ: здоров’язбережувальні вправи, спеціальні техніки для малюків, які розвивають мову, допомагають поліпшити сон; вправи за методикою Су Джок.

ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

@ Презентація досвіду роботи Шабської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 Білгород-Дністровського району Одеської області – навчального закладу «Школа культури здоров’я – Школа гармонійного розвитку» (автор моделі Тихоплав С. М.) – «Освітньо-інформаційного центру з розвитку Національної мережі шкіл сприяння здоров’ю».

# Тихоплав Сергій Миколайович, директор Шабської І-ІІІ ступенів ЗОШ № 1 познайомив учасників із досвідом реалізації завдань Школи культури здоров’я, структурною та змістовою перебудовою навчального плану. Поділився досвідом інтеграції культури здоров’я в освітньо-виховну та оздоровчу діяльність навчального закладу. Обґрунтував основні механізми об’єднання та координації діяльності суб’єктів освітнього округу, співпраці із закладами позашкільної освіти та залучення оточуючих непедагогічних установ до реалізації завдань ШКЗ, розбудови науково-освітнього, навчально-виховного ОБ’ЄДНАННЯ КУЛЬТУРИ ЗДОРОВ’Я (ОКЗ). Розкрив основні аспекти діяльності ОКЗ щодо соціокультурного впливу на підростаюче покоління для попередження негативних проявів суспільного життя, збереження їх життя та здоров’я; соціального захисту, безпеки життя та діяльності кожної дитини. У своєму виступі розкрив питання розробки цільових ПРОГРАМ Шабської сільської ради, спрямованих на вирішення основних завдань ОКЗ; практичних підходів до організації позакласної фізкультурно-оздоровчої діяльності у межах Шабського освітнього округу. Провів із учасниками ПРАКТИКУМ: здоров’язбережувальні вправи, спеціальні техніки системи фізкультхвилинок – енергізаторів для повернення втомленій дитині працездатності, уваги; зняття м’язового, розумового напруження; попередження порушення постави.

# У процесі роботи педагогічної майстерні учасники мали змогу познайомитись із:

# У ході методичного заходу були означені основні орієнтири роботи щодо реалізації провідних ідей в контексті Національної стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року, основ Стандарту освіти «Нова українська школа», Національної стратегії з оздоровчої рухової активності в Україні до 2025 року «Рухова активність – здоровий спосіб життя – здорова нація» (2016), інноваційних стратегій виховання в Одеському регіоні (духовно-моральне виховання, здоров’язбереження, інновації у вихованні), проекту кафедри суспільно-гуманітарної освіти ООІУВ «Здоров’я дитини – запорука успіху». Визначені основні напрямки підготовки в районі / місті до Всеукраїнського конкурсу-захисту сучасної моделі навчального закладу «Школа сприяння здоров’ю» (2018).

Народна мудрість стверджує: щоб виростити Людину, треба давати їй чотири уроки на день. Ось ці уроки: Здоров'я, Любов, Мудрість і Праця.

Чешенко Олена Іванівна, методист науково-методичної лабораторії проблем виховання, старший викладач кафедри суспільно-гуманітарної освіти Одеського обласного інституту удосконалення вчителів, регіональний координатор Національної мережі шкіл сприяння здоров’ю

Категорія: Головні новини | Переглядів: 300 | Додав: VD_master | Рейтинг: 5.0/9
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Создание сайта VD-STUDIO, Одесса