Вівторок, 12.12.2017, 02:50

                       

Апробація
Заходи для школярів
Наші публікації
Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Пошук

Патрiотичне виховання





Форма входу
Логін:
Пароль:

Статистика
Яндекс.Метрика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2017 » Листопад » 21 » Науково-практичний семінар з проблеми «Управління виховним процесом в розбудові Нової української школи: реальність, виклики та перспективи»

12:39
Науково-практичний семінар з проблеми «Управління виховним процесом в розбудові Нової української школи: реальність, виклики та перспективи»

15 листопада 2107 року на базі ООІУВ (пл. Михайлівська, 17 науково-методичною лабораторією кафедри суспільно-гуманітарної освіти ООІУВ проведено науково-практичний семінар з проблеми «Управління виховним процесом в розбудові Нової української школи: реальність, виклики та перспективи» для методистів з виховної роботи районних/міських методичних кабінетів відділів освіти, об’єднаних територіальних громад. Мета семінару: спрямування методистів в успішному управлінні виховним процесом навчальних закладів у відповідності до Закону України «Про освіту», Концепції «Нова українська школа», «Концепції «0-12». 12 кроків назустріч сучасній освіті : Одеська область» та сприяння розвитку їх професійних компетенцій.

До уваги методистів були запропоновані міні-лекції-презентації:

  • Перспективи на зміни: Закон України «Про освіту», Концепції «Нова українська школа», «Концепції «0-12». 12 кроків назустріч сучасній освіті : Одеська область») (Левчишена О.М., завідувач кафедри суспільно-гуманітарної освіти ООІУВ, кандидат історичччних наук);
  • Окремі аспекти управління виховним процесом в розбудові Нової української школи: реальність, виклики та перспективи (Шеремет С.І., завідувач науково-методичної лабораторії проблем виховання ООІУВ);
  • Сучасні підходи до роботи методистів з виховної роботи РМК/ММК, ОТГ в рамках Нової української школи (Хворостянова В.І., методист інформаційно-методичного центру Департаменту освіти та науки Одеської міської ради);
  • Розвиток компетентностей для демократичного громадянства в Новій українській школі (Гриньова М.В., методист науково-методичної лабораторії проблем виховання ООІУВ).

Доповідачі акцентували увагу на окремих аспектах управління виховним процесом в розбудові Нової української школи, на сучасних підходах до роботи методистів з виховної роботи РМК/ММК, ОТГ у відповідності до Закону України «Про освіту», Концепції «Нова українська школа», «Концепцій «0-12». 12 кроків назустріч сучасній освіті : Одеська область» та розвитку компетентностей для демократичного громадянства.

Учасники семінару були залучені до активних й практичних форм роботи. Працюючи в малих групах, обговорювали реалії та виклики, висловлювали своє бачення з таких аспектів виховного процесу:

  • вчитель – реформатор!?
  • класний керівник – тьютер!?
  • батьки – помічники класного керівника!?
  • громада є партнером школи, вчителя !?
  • діти нового покоління!?

Працюючи в форматі «мета-плану», методисти дискутували, презентували власні напрацювання та обговорювали насущні проблеми.

Використовуючи інтерактивну методику SWOT Гриньова М.В., майстер-тренер проекту DOCCU «Розвиток громадянських компетентностей в Україні» опрацювала з учасниками можливості стратегічного планування задля визначення найважливіших сфер вдосконалення за трьома напрямками демократизації школи: 1) демократичне навчальне середовище, 2) демократичне врядування у школі, 3) демократичний навчально-виховний процес і партнерські відносини між школою та громадою. В ході групової роботи педагоги опрацювали практичні пропозиції щодо розвитку компетентностей для демократичного громадянства та визначили кроки методичної служби щодо сприяння створенню умов для становлення Нової української школи як школи «дружньої до дитини».

При підведенні підсумку заходу було висловлено ряд пропозицій щодо актуальності проблеми, яка обговорювалась. Методисти прийшли до спільної думки, що важливим є сьогодні:

  • оновлення змісту роботи методичних служб;
  • створення ефективного методичного, інформаційно-комунікативного простору вчителя, який спрямований на підвищення мотивації до здобуття нових знань, освітніх та виховних практик;
  • формування психологічної готовності педагогів працювати у новому нормативному полі;
  • створення умов для постійного навчання, побудови індивідуальної освітньої траєкторії розвитку та формування сучасного педагога;
  • включення педагога в активну практичну діяльність та розвиток професійних компетенцій.

Для подальшої роботи на місцях, учасники обласного науково-практичного семінару отримали матеріали на електронних носіях.

Шеремет Світлана Іванівна, завідувач науково-методичної лабораторії проблем виховання кафедри суспільно-гуманітарної освіти Одеського обласного інституту удосконалення вчителів

Категорія: Головні новини | Переглядів: 57 | Додав: VD_master | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Создание сайта VD-STUDIO, Одесса