Вівторок, 20.11.2018, 13:20

                       

Апробація
Заходи для школярів
Наші публікації
Календар
«  Листопад 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Архів записів

Пошук



Патрiотичне виховання







Форма входу
Логін:
Пароль:
Статистика
Яндекс.Метрика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2018 » Листопад » 6 » Наскрізна інтеграція освіти для демократичного громадянства в освітній процес Нової української школи

14:29
Наскрізна інтеграція освіти для демократичного громадянства в освітній процес Нової української школи

В ході проходження курсів підвищення кваліфікації на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» для заступників директорів з виховної роботи був проведений навчальний модуль, під час якого розглядалися питання наскрізної інтеграції освіти для демократичного громадянства в освітній процес Нової української школи.

Слухачі курсів розглянули ключові складові формули успіху Нової української школи через призму принципів демократії та прав людини, а також під час виконання вправ VI тому посібників Ради Європи із серії «Живемо в демократії» змогли оцінити переваги діяльнісного підходу ОДГ/ОПЛ порівняно з традиційними підходами здійснення громадянської освіти в позакласній виховній діяльності школи.

Під час навчального заняття педагоги були ознайомлені з практикою використання навчально-методичних ресурсів ОДГ/ОПЛ,  розміщених на міжнародній освітній платформі «Живемо в демократії» (http://www.living-democracy.com.ua), у розвитку демократичної атмосфери в класних колективах та діяльності органів учнівських самоврядувань закладів загальної середньої освіти Одеської області. Особлива увага була приділена можливостям формування в учнів соціально-особистісної складової компетентностей для демократичного громадянства, що, з огляду на реалії шкільного життя, є вкрай актуальним завданням для кожного шкільного колективу.

Слухачі курсів зацікавилися можливостями навчально-методичних ресурсів ОДГ/ОПЛ щодо формування в учнів навичок конструктивної міжособистісної та суспільної взаємодії і впровадження ідей інклюзивного навчання, що визначається одним із пріоритетних завдань виховної роботи школи в контексті реалізації Концепції Нової української школи та Концепції розвитку громадянської освіти в Україні.

 

 

Категорія: Головні новини | Переглядів: 57 | Додав: VD_master | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Создание сайта VD-STUDIO, Одесса