Вівторок, 20.11.2018, 13:43

                       

Апробація
Заходи для школярів
Наші публікації
Календар
«  Червень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Архів записів

Пошук



Патрiотичне виховання







Форма входу
Логін:
Пароль:
Статистика
Яндекс.Метрика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2018 » Червень » 29 » Міжрегіональна літня педагогічна школа

12:06
Міжрегіональна літня педагогічна школа

17–19 червня 2018 року у с. Кароліно-Бугаз Овідіопольського району Одеської області проведено І Міжрегіональну літню педагогічну школу «Методичний вернісаж», організовану для регіональних координаторів, обласних наукових консультантів, учителів зарубіжної літератури – учасників Всеукраїнського науково-педагогічного проекту «Філологічний Олімп». 45 учителів зарубіжної літератури, методистів та викладачів закладів післядипломної освіти з Одеської, Київської, Черкаської, Чернівецької, Донецької, Харківської, Рівненської областей взяли участь у заході.

В перший день з учасниками літньої школи квік-налаштування провели організатори: Химера Наталія Володимирівна, автор та відповідальний виконавець Проекту, методист відділу методики викладання української мови і літератури та зарубіжної літератури КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти»; Риба Олена Володимирівна, методист НМЛ мов та літератур національних меншин ООІУВ, координатор Проекту Одеської області та Буза Марія В’ячеславівна, головний редактор журналу «Філологічний Олімп», директор друкарні «Олімп».

Ціко Ігор Григорович, старший викладач кафедри історії, суспільно-гуманітарних дисциплін та методики їх викладання Донецького обласного ОІППО, кандидат педагогічних наук, науковий консультант Проекту Донецької області розпочав роботу Школи тренінгом у форматі педагогічної майстерні «Психолого-педагогічні засади навчання дітей цифрової епохи в контексті положень «Нової української школи», який викликав захоплення та бажання якнайшвидше втілити отримані знання в практичній діяльності.

Обмін досвідом учасників літньої школи – це яскрава палітра майстер-класів та меседжів із презентуванням сучасних інноваційних підходів до навчання:

«Рюноске Акутагава. «Павутинка». Майстер японської новели Р. Акутагава. Утілення ідеї про моральну справедливість у новелі«Павутинка». Філософський зміст твору. Підтекст. Художні образи новели (Будда, Кандата) (Малигіна Любов Миколаївна, учитель зарубіжної літератури Черкаського фізико-математичного ліцею Черкаської міської ради Черкаської області);

«Використання когнітивної методики та методів ІКТ в умовах культурно-освітнього простору для формування соціальної зрілості особистості та загальнолюдських цінностей у школярів» (на прикладі уроків інтегрованого курсу «Російська мова та література» в 10 класі) (Коршко Олена Петрівна, кандидат педагогічних наук, викладач кафедри суспільно-гуманітарної освіти ООІУВ, учитель російської мови та літератури Одеської гімназії № 1 імені А. П. Бистріної);

«Формування математичної компетенції на уроках зарубіжної літератури» (Братінова Людмила Анатоліївна, учитель російської мови та літератури Кулевчанської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів Саратської районної ради Одеської області);

«Ментальні карти з української літератури для учнів 10 класу» (Циба Оксана Олександрівна, учитель української мови і літератури, зарубіжної літератури Лиманської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів № 4 Лиманської міської ради Донецької області);

Технологічна майстерня «Проектування, моделювання, конструювання професійної діяльності вчителя-філолога» (Лавренчук Марія Василівна, методист Рівненського ОІППО, координатор Проекту в Рівненській області).

Наповнений плідною роботою день завершився феєричним вечором у колі друзів з літературно-методичним квестом «У пошуках літературних скарбів України» та музично-розважальною програмою.

Другий день обіцяв бути цікавим, адже роботу розпочали з екскурсії у Свято-Миколаївський храм села Кулевча Саратського району.

Після екскурсії учасників Проекту радо зустрічали начальник управління освіти, сім'ї, молоді та спорту Саратської районної державної адміністрації Наталя Олексіївна Гайдук, завідувач методичним кабінетом Марія Степанівна Караулан, директор Кулевчанської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів Саратської районної ради Наталія Іванівна Проданова та весь творчий педагогічний колектив Кулевчанської загальноосвітньої школи, які презентували свій навчальний заклад.

А далі знов майстер-класи, меседжі….

«Інтерпретація художніх деталей як шлях до осягнення твору підлітками-читачами на уроках зарубіжної літератури (на прикладі новели Г. Уеллса «Чарівна крамниця»)» (Козієва Віталіна Вікторівна, учитель зарубіжної літератури Іверської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів Олександрівської районної ради);

«Сучасні форми візуалізації на уроках зарубіжної літератури та російської мови для формування ключових компетентностей учня ХХІ століття» (Фефілова Галина Євгеніївна, учитель-методист російської мови та зарубіжної літератури Куп’янської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів № 1 Куп’янської міської ради Харківської області);

«Аналіз ліричного твору з елементами арт-терапії» (Фокіна Ірина Павлівна, учитель зарубіжної літератури Одеського навчально-виховного комплексу «Гімназія № 7 – спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивченням англійської мови» Одеської міської ради Одеської області);

«Ігрові технології на уроках зарубіжної літератури» (Скубенко Тетяна Миколаївна, учитель зарубіжної літератури Смілянської загальноосвітньої школа І–ІІІ ступенів № 1 Смілянської міської ради Черкаської області).

Після плідної праці учасники літньої школи знайомилися з історією, культурою, звичаями етнічних болгар півдня Одеської області у Болгарському центрі села Кулевча.

Другий день роботи літньої школи закінчився аукціоном педагогічних ідей, на якому учасники Проекту представили свої методичні напрацювання.

Третій, останній, день літньої школи розпочався традиційно на березі моря. Незважаючи на ясний ранок, настрій у всіх учасників був сумним, бо попереду було розставання.

В цей день провели методичні практикуми, меседжі, майстер-класи. Роботу було організовано за групами у два етапи.

Група А. Методичний практикум «Розвиток професійних і особистісних якостей педагога шляхом підвищення рівня його мобільності» (Водолажченко Наталія Анатоліївна, викладач кафедри методики навчання мов і літератури КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»).

Група Б. Майстер-клас «Інтерактивний плакат як один із засобів дистанційного навчання зарубіжної літератури» (Гарна Світлана Юріївна, методист Донецького ОІППО, координатор Донецької області Проекту).

Група В. Меседж з елементами майстер-класу «Формування читацьких компетенцій школярів на уроках зарубіжної літератури засобами інноваційних технологій» (Попович Лідія Густавівна, учитель зарубіжної літератури Чагорської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів Глибоцького району Чернівецької області).

Група Г. Майстер-клас «Ерік Вольф Сігел. «Історія одного кохання». Розповідь про зворушливе і трагічне кохання студента, сина мільйонера, до дочки бідного італійського емігранта. Проблеми життя і смерті, любові й відданості у творі» (Северин Ольга Захарівна, учитель зарубіжної літератури Маньківської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів № 1 Маньківської районної ради Черкаської області).

Група А. Майстер-клас «Використання аудіо- та відеофрагментів на уроках російської мови та зарубіжної літератури» (Бусигіна Галина Вікторівна, учитель російської мови та зарубіжної літератури Мереф’янської загальноосвітньої школи I–III ступенів № 6 Мереф’янської міської ради Харківської області).

Група Б. Рольова гра «Прес-конференція з С. Єсеніним і А. Дункан» (Стадник Олена Максимівна, учитель зарубіжної літератури, учитель-методист Харківської гімназії № 172 Харківської міської ради Харківської області).

Група В. Виступ-презентація «Формування здоров’язбережних компетентностей учнів на уроках зарубіжної літератури» (Кузьмицька Світлана Антонівна, учитель зарубіжної літератури Рівненської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 20).

Група Г. Майстер-клас «Співдружність муз на уроці літератури» (Карліна Лідія Олексіївна, учитель-методист російської мови та зарубіжної літератури Харківської загальноосвітньої школи I–III ступенів № 35 Харківської міської ради Харківської області).

  • цього відбулося закриття Міжрегіональної літньої педагогічної школи, під час якого учасники рефлексували, підбиваючи підсумки роботи.

Фідбек-рефлексія від філологів Рівненщини

у вигляді коротких хемінгуеївських оповідань

  1. Потяг. Утома. Одеса. Зустріч на Олімпі. Море… позитиву.
  2. Захід – Схід. Південь – Північ. Знову разом.
  3. Теорія поколінь. Дивуємося. Занурюємося. Виринаємо з ідеями: що робити з поколінням Z.
  4. Ми різні – але… однакові: модератори Проекту вміють об’єднати.
  5. Літературий квест. Танці – вечірка «на ура»!
  6. Світає. Край неба палає. Олімпійці сонце зустрічають.
  7. Дорога. Джерело спокою та очищення. І знову дорога.
  8. Кулевча. Українські болгари дивують та захоплюють.
  9. І знову занурення: майстер-класи.
  10. До храму Святого Миколая: Боже, Україну збережи!
  11. Василь Іванович (не Чапаєв) – болгарські гостини: щиро, сердечно… смачно!
  12. Фініш – але… старт!

Рефлексія від філологів Чернівеччини

(сенкан)

Олімп!

Чудовий, мудрий.

Навчає, стимулює, розвиває.

Проект великих надій та сподівань.

Успіх!

Olimpul!

Exstraorolinar, cuminte.

Invatā, ajutā, dezvoltā.

Proektul de maresperanţā.

Sukcies!

Рефлексія від філологів Донеччини

(колективна поезія)

На хвилі сучасності вперто, натхненно

Пливемо вперед на своїм кораблі.

Шукаємо форми і методи ревно,

Вивчаємо мову своєї землі.

Ця зустріч подібна до Ігор Олімпійських,

Адже це зібрання найкращих умів.

У нашій спільноті і дружба, і сила,

Панує тут скрізь толерантність і мир.

Ця школа була і весела, й чудова,

Ніхто з нас в ці дні не нудьгував.

Коли ми у вересні стрінемось знову,

Щоб кожен із нас про цей захід згадав.

Рефлексія від філологів Черкащини

(пісенна переробка)

Медленно минуты уплывают вдаль,

Встречи с ними ты уже не жди,

И хотя нам прошлого немного жаль,

Лучшее, конечно, впереди.

Стол наш без скатерти от идей ломится,

Мудрая компания сядет за столом,

Рыбка в море плавает, но не очень ловится,

Все равно встретимся – завтра будет лов.

Рефлексія від філологів Харківщини

«Літня школа «Філологічного Олімпу – 2018» – це позитив, шалені емоції, активні й успішні люди! Розвиваючись разом, ми стрімко рухаємося вперед. Одним із головних критеріїв успішності нашої літньої школи є ЗАДОВОЛЕННЯ! Відчуття радості й щастя – це позитивний результат нашої літньої школи.

 

 

Категорія: Головні новини | Переглядів: 153 | Додав: VD_master | Рейтинг: 5.0/4
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Создание сайта VD-STUDIO, Одесса