Четвер, 18.10.2018, 08:48

                       

Апробація
Заходи для школярів
Наші публікації
Календар
«  Березень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Архів записів

Пошук



Патрiотичне виховання







Форма входу
Логін:
Пароль:
Статистика
Яндекс.Метрика
Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
Головна » 2018 » Березень » 19 » IV заняття школи громадянської партиципації дорослих та молоді «УСі В ДІЇ!»

20:57
IV заняття школи громадянської партиципації дорослих та молоді «УСі В ДІЇ!»

13 березня відбулося ІV заняття Школи громадянської партиципації дорослих та молоді «УСі В ДІЇ !» для педагогів-організаторів та лідерів учнівського самоврядування освітніх закладів області. Тема заняття «Молодь захищає права і свободи» була направлена на розвиток в учасників правової компетентності через залучення до різноманітних видів діяльності, в основу яких покладені основні підходи освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини.

Заняття складалось із трьох тематичних практичних модулів «Галерея успіхів учнівських практик», «Ми діти і ми маємо права», «Молодь захищає права і свободи».

Під час І модуля «Галерея успіхів учнівських практик» учасники представили соціальні проекти, які були ініційовані ними у власних школах: «Здорові діти – здорова нація!» (Великоплосківський НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дитячий садок» Великомихайлівського району ), «Від серця до серця» (Балтський НВК  «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 - гімназія» Балтської міської ради), «НОП – це НУШ» (НВК «Балтська ЗОШ I-III ст.№1 ім. О. Гончара – ліцей»), «Батьки та діти» (Біляївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 Біляївської міської ради), «Ми – діти твої, Україно!» (Нерубайський навчально – виховний комплекс «школа – гімназія» Біляївського району), «De lege ferenda» (Юридичний ліцей Одеської міської ради). Учасники обговорили перші досягнення та проблеми, які виникають на шляху реалізації проектів, акцентуючи увагу на демократичних принципах їх реалізації. Попереду в учнів активна фаза реалізації проектів із залученням більш широкого кола мешканців громад до вирішення актуальних проблем для місцевих спільнот.

ІІ модуль «Ми діти і ми маємо права» був спрямований на розкриття поняття «права людини», поглибленого знайомства із класифікацією прав і свобод людини та громадянина, визначення прав дитини та нормативно-правових документів, в яких вони закріплені, огляд механізмів реалізації прав людини. Учасники визначили градус прав у школах, оперуючи принципами прав людини та демократії, зазначеними у Хартії Ради Європи з освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини та змоделювали портрет улюбленої школи – школи, в якій би вони навчалися/працювали з радістю за такими компонентами: основна мета школи, стосунки учителів, учнів та батьків, організація освітнього процесу.

Завданнями ІІІ модуля «Молодь захищає права і свободи» було зокрема розвинути в учасників навички спілкування, дискутування з правових питань, розв’язування проблем, пов’язаних із застосуванням правових знань, вміння здійснювати і пояснювати вибір моделі поведінки у повсякденних життєвих ситуаціях, орієнтуючись на норми права. Одним із проявів порушення прав дитини та низької демократичної культури у школі є поширення булінгу серед учнів. Саме цей  шкільний феномен досліджувала Андрухович Анна, учениця 8-В класу Усатівського НВК «школа-гімназія» ім.П.Д.Вернидуба, та представила на розгляд результати своєї роботи, окресливши основні причини та прояви шкільного булінгу. Серед основних  причин цькування учнями один одного в ході дослідження було визначено низький рівень емпатії у дітей, що обумовлений зокрема проблемами в сім’ї, а саме непорозуміннями між батьками та дітьми. Володимир Бойчук, виконуючий обовязки заступника начальника слідчого відділення Усатівського ВП Біляївського ВП проінструктував учасників, як можна протидіяти домашньому насиллю. Для акумулювання ефективних форм і методів роботи з учнівськими колективами задля розвитку демократичної культури та демократичного середовища у школі з учасниками були практично опрацьовані навчально-методичні ресурси Ради Європи із серії ОДГ/Л/ОПЛ, зокрема змодельовані фрагменти уроків «Що робити, коли ми не згодні?» та «Правила дозволяють вирішувати конфлікти» (http://www.living-democracy.com.ua).

Основне завдання заняття – стимулювання інтересу і мотивації учасників до правової освіченості та формування правової компетентності реалізовувалась під гаслом: «Я маю право: Знаю! Дію! Захищаю!» (http://pravo.minjust.gov.ua). Отриманий досвід у ході практичної роботи стане у нагоді лідерам учнівських самоврядувань та педагогам-організаторам у підвищенні градусу прав у їхніх школах завдяки впровадженню ефективних форм спільного вироблення шкільних правил та конструктивних підходів у розв’язанні конфліктів.

 


 

Категорія: Головні новини | Переглядів: 159 | Додав: VD_master | Рейтинг: 4.3/6
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Создание сайта VD-STUDIO, Одесса