Субота, 21.04.2018, 11:45

                       

Апробація
Заходи для школярів
Наші публікації
Календар
«  Березень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Архів записів

Пошук



Патрiотичне виховання







Форма входу
Логін:
Пароль:
Статистика
Яндекс.Метрика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2018 » Березень » 2 » #DOCCU СПЕЦКУРС «РОЗВИТОК ГРОМАДЯНСЬКИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ В УКРАЇНІ» ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

17:12
#DOCCU СПЕЦКУРС «РОЗВИТОК ГРОМАДЯНСЬКИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ В УКРАЇНІ» ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Відповідно до плану роботи ООІУВ в ході курсів підвищення кваліфікації 28 лютого та 2 березня вчителі початкових класів пройшли навчання за темою «Розвиток громадянських компетентностей в Україні». Із слухачами працювали тренери швейцарсько-українскього проекту «Розвиток громадянських компетентностей в Україні - DOCCU»: Наталія Кравець, завідувачка науково-методичної лабораторії дошкільної та початкової освіти ООІУВ, та Марія Гриньова, методист кафедри суспільно-гуманітарної освіти ООІУВ.

 

Спецкурс складався з декількох тематичних модулів:

  • Громадянські компетентності через призму Нової української школи.
  • Відповідальне громадянство засобами освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини.
  • Права людини та демократія як базові цінності педагогіки партнерства.
  • Можливості використання навчально-методичного ресурсу ОДГ/ОПЛ в початковій школі.

В ході практичної роботи слухачі, моделюючи урок І розділу «Ідентичність» ІІ тому «Зростаємо у демократії» із серії навчально-методичних посібників з ОДГ/ОПЛ, визначили, які компетентності потрібні громадянам для життя в демократичному суспільстві, опрацювали базові принципи та підходи ОДГ/ОПЛ, три виміри громадянських компетентностей та ключові поняття, покладені в основу ОДГ/ОПЛ.

З метою окреслення основних вимог до професійних  компетентностей вчителя задля реалізації ОДГ/ОПЛ були опрацьовані окремі аспекти І тому «Навчаємо демократії» із серії ОДГ/ОПЛ. Зокрема увага була зосереджена на переосмисленні ролі вчителя в контексті демократизації освітнього процесу та переваг конструктивістського навчання як складової базових методологічних підходів ОДГ/ОПЛ.

 

Категорія: Головні новини | Переглядів: 61 | Додав: VD_master | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Создание сайта VD-STUDIO, Одесса