Субота, 21.04.2018, 11:46

                       

Апробація
Заходи для школярів
Наші публікації
Календар
«  Березень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Архів записів

Пошук



Патрiотичне виховання







Форма входу
Логін:
Пароль:
Статистика
Яндекс.Метрика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2018 » Березень » 7 » #DOCCU Професійна готовність вчителя до реалізації наскрізної змістової лінії «Громадянська відповідальність» на уроках словесності

07:54
#DOCCU Професійна готовність вчителя до реалізації наскрізної змістової лінії «Громадянська відповідальність» на уроках словесності

На базі Біляївського районного методичного кабінету 2 березня відбулося засідання районного методичного об’єднання вчителів української та зарубіжної літератури. Завідувачкою Біляївського РМК Курдогло А.В. та методистом РМК Шамотій М.А. було ініційовано проведення засідання на тему “Професійна готовність вчителя до реалізації наскрізної змістової лінії «Громадянська відповідальність» на уроках словесності в контексті реалізації Концепції Нової української школи». З вчителями працювала Гриньова М.В., методист кафедри суспільно-гуманітарної освіти ООІУВ, тренер швейцарсько-українського проекту «Розвиток громадянських компетентностей в Україні - DOCCU».

Реалізація наскрізної змістової лінії «Громадянська відповідальність» має на меті формування відповідального члена громади й суспільства, який розуміє принципи й механізми його функціонування, а також важливість національної ініціативи. Ця наскрізна лінія освоюється через колективну діяльність – дослідницькі роботи, роботи в групі, проекти тощо, яка розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок.

Під час засідання вчителі були ознайомлені з ключовими нормативно-правовими засадами громадянської освіти в Україні та поглибили знання щодо основних принципів й підходів освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини як одного із пріоритетів Нової української школи, так як це питання вже неодноразово опрацьовувалось в ході практичних семінарів, які проводились для вчителів української мови та літератури Чабан О.М., вчителем української мови та літератури Дачненської ЗОШ І-ІІІ ст.. № 1, регіональний експерт компоненту ІІ «Вчителі» швейцарсько-українського проекту «Розвиток громадянських компетентностей в Україні - DOCCU».

 

В ході практичної роботи було опрацьовано можливості використання навчально-методичного ресурсу VI тому із серії ОДГ/ОПЛ «Навчаємо демократії». Посібник вміщує підбірку вправ та навчальних ігор з ОДГ/ОПЛ, які можуть бути використані у школах під час викладання навчальних предметів, проведення виховних заходів та у позакласній і позашкільній роботі з учнями. Вправи та навчальні ігри, що представлені у збірнику, сприяють створенню умов для активної роботи учнів, а також пропонують приклади та підходи до розуміння загальних принципів демократії та прав людини. Більшість вправ можуть бути адаптовані для різних вікових груп учнів.

Під час виконання вправ для створення проблемних ситуацій були використані тексти оповідань та казок із серії «Сучасна дитяча проза», яка об’єднує понад 50 книжок сучасних українських та зарубіжних письменників. Частина з них була затверджена Міністерством освіти і науки України і введена до шкільної програми.

Завершальним етапом роботи вчителів стало визначення основних складових компетентності вчителя, які необхідні для реалізації концептуальних засад Нової української школи, та можливостей використання навчально-методичного ресурсу ОДГ/ОПЛ в педагогічній практиці.

Навчально-методичні ресурси з ОДГ/ОПЛ за посиланням: http://www.living-democracy.com.ua

 

Категорія: Головні новини | Переглядів: 118 | Додав: VD_master | Рейтинг: 4.7/3
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Создание сайта VD-STUDIO, Одесса