Середа, 21.11.2018, 01:43

                       

Апробація
Заходи для школярів
Наші публікації
Календар
«  Жовтень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Архів записів

Пошук



Патрiотичне виховання







Форма входу
Логін:
Пароль:
Статистика
Яндекс.Метрика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2018 » Жовтень » 22 » # DOCCU Нові вимоги до компетентностей керівників шкіл: самооцінювання школи щодо ефективності управління

18:40
# DOCCU Нові вимоги до компетентностей керівників шкіл: самооцінювання школи щодо ефективності управління

Нові вимоги до компетентностей керівників шкіл: самооцінювання школи щодо ефективності управління

За словами Оксани Левчишеної, координатора проекту «DOCCU – Розвиток громадянських компетентностей в Україні» в Одеському регіоні, в основі успішних стратегій забезпечення якісної освіти лежать три базові компоненти: широкий погляд на освітні результати, ефективний процес навчання та поєднання різних методик оцінювання.

Як уникнути явища так званих «політично правильних відповідей» учнів та вчителів щодо якості освітнього процесу? І як здійснювати спостереження без оцінювання? І чому керівнику Нової української школи важливо бути компетентним не в оцінці, а саме в оцінюванні?

Актуальні питання евалюації та самоевалюації в менеджменті освітнього процесу розглядалися під час воркшопу «Оцінювання і сомооцінювання у школі», який відбувся 16 жовтня в ході всеукраїнського семінару «Лідерство і менеджмент змін у шкільній реформі» в м.Києві. Модерували воркшоп Здрагат С.Г., старший викладач кафедри освітньої політики та Левчишена О.М., завідувач кафедри освітньої політики Одеської академії неперервної освіти.

Учасники воркшопу утвердилися у думці, що якість самооцінювання діяльності школи залежить від високого рівня організації цього процесу та синергії різних форм збору інформації. Рекомендації, які були вироблені учасниками під час виконання практичних завдань стануть у нагоді керівникам шкіл у розвитку демократичного управління закладом освіти, що в Концепції Нової української школи визначається одним із пріоритетних завдань модернізації управління закладами освіти. Адже в період освітніх змін керівнику школи потрібно чітко уявляти, що саме потрібно змінити, яким чином, для чого потрібні ці зміни, і чи приносять ефекти вже запроваджені зміни.  Саме оцінювання та самооцінювання може дати відповіді на ці питання.

Категорія: Головні новини | Переглядів: 69 | Додав: VD_master | Рейтинг: 5.0/3
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Создание сайта VD-STUDIO, Одесса