Вівторок, 20.11.2018, 14:07

                       

Апробація
Заходи для школярів
Наші публікації
Календар
«  Жовтень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Архів записів

Пошук



Патрiотичне виховання







Форма входу
Логін:
Пароль:
Статистика
Яндекс.Метрика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2018 » Жовтень » 22 » # DOCCU Нові вимоги до компетентностей керівників шкіл: розвиток демократичного врядування в школі

18:48
# DOCCU Нові вимоги до компетентностей керівників шкіл: розвиток демократичного врядування в школі

Нові вимоги до компетентностей керівників шкіл: розвиток демократичного врядування в школі

16 жовтня в м. Києві відбувся всеукраїнський семінар «Лідерство і менеджмент змін у шкільній реформі», метою якого було обговорення актуальних проблем управління школою в умовах реформування освіти та визначення шляхів їх розв’язання з урахуванням міжнародного досвіду.

Під час воркшопу «Роль директора у демократизації школи», який модерували Герега О.Г., директор Одеського юридичного ліцею, та Болгаріна І.С., директор Одеської гімназії №5, були розглянуті актуальні питання здійснення управлінської діяльності керівника школи на демократичних засадах. Учасники воркшопу, працюючи у групах, визначили основні маркери демократичного стилю управління закладом освіти за чотирма ключовими сферами демократичного врядування в школі, які містяться у посібнику Ради Європи «Демократичне врядування в школі».

Так закон України «Про освіту» визначає, що керівник закладу освіти в межах наданих йому повноважень має здійснювати безпосереднє управління і несе відповідальність за усі сфери діяльності закладу освіти, а Концепція Нової української школи наголошує, що разом із впровадженням автономії буде посилено відповідальність школи перед суспільством за якість освіти. З огляду на вищезазначене управлінська компетентність керівника потребує серйозних системних навичок в галузі управління людськими ресурсами, досконалого вивчення менеджменту, наявності відповідальності за все, що відбувається в його організації. І в умовах реформи загальної середньої освіти зростає роль нарощування лідерського потенціалу керівників закладів загальної середньої освіти.

Керівник у своїй управлінській діяльності має надавати перевагу   демократичним підходам до здійснення лідерства. Це означає орієнтацію на продуктивність, а не на реактивність, співробітництво на противагу конкуренції, збільшення можливостей кожного члена організації, вміння ризикувати, а не контролювати, децентралізацію прийняття рішень як механізм «виправлення помилок» та колегіальні відносини на противагу авторитарності й пресингу. 

В період змін керівник закладу освіти має стати візіонером та зразком, демонструвати проголошувані цінності та створювати можливості для успіху всіх і кожного. Він має взяти на себе відповідальність за формування культури взаємодії співробітників школи, що передбачає автентичність лідерства у всіх вимірах колективної взаємодії в організації та розвитку демократичного врядування у школі.

 

 

Переглядів: 86 | Додав: VD_master | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Создание сайта VD-STUDIO, Одесса