Вівторок, 13.11.2018, 18:34

                       

Апробація
Заходи для школярів
Наші публікації
Календар
«  Червень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Архів записів

Пошук



Патрiотичне виховання







Форма входу
Логін:
Пароль:
Статистика
Яндекс.Метрика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2018 » Червень » 7 » Австрійсько-український проект «Нові вимоги до компетенцій керівників шкіл в Україні»

09:34
Австрійсько-український проект «Нові вимоги до компетенцій керівників шкіл в Україні»

4-6 травня відбувся завершальний навчальний модуль «Розвиток відповідальності» українсько-австрійського проекту «Нові вимоги до компетенцій керівників шкіл в Україні», який реалізується в партнерстві  ДВНЗ Університетом  менеджменту освіти та  Проектним бюро КультурКонтакт Австрія. В навчанні брали участь співробітники Одеського обласного інституту удосконалення вчителів та Університету менеджменту освіти.

В перший день, шукаючи відповіді на питання «Як я реалізую свою керівну роль у складних ситуаціях?», учасники разом із тренерами Олівією де Фонтана та Сабіне Пельцман  опрацювали ненасильницьку комунікацію (модель Розенберга) як інструмент лідера, драматичний трикутник Карпмана, рольові типи керівництва та стратегії поведінки керівника в конфліктних ситуаціях, які виникають в командах. Рефлексією першого дня стало утвердження думки, що активна відповідальність як одна з нових вимог до компетенції керівників шкіл вимагає нових підходів щодо підвищення кваліфікації та підготовки директорів, в основу яких мають бути покладені активні форми навчання, орієнтовані на мета-аналіз  керівниками шкіл власної професійної діяльності.

Другий навчальний день розпочався із презентації віртуальної кафедри андрагогіки кафедри філософії і освіти дорослих ДВНЗ Університету менеджменту освіти та практичного модуля, присвяченого питанням актуальності формування компетентності щодо самовдосконалення та  навчання протягом життя, які є ключовими як для тих, хто навчається, так і для тих, хто навчає: «Формальна освіта допоможе нам вижити, а самоосвіта зробить нас успішними».  Подальші практичні модулі були присвячені ролі керівника щодо підтримки співробітників у різні стадії розвитку організації, ознакам нового покоління керівництва в контексті створення «learning organization» та питання гендеру в управлінській діяльності.

Для ефективної діяльності організації потрібні «думаючі практики», тому керівник має дбати про розвиток співробітників, орієнтований на «human resources» з опорою на ключові компетентності ХХІ ст.. Саме це питання було розкрито Олівією де Фонтана та Сабіне Пельцман під час теоретичного модуля третього навчального дня. Основана увага була приділена системним компетентностям організації та важливим сферам діяльності й розвитку співробітників у школі, зокрема супроводу нових колег під час початкової фази та супроводу колег в кінці роботи в організації.

По завершенню  V навчального модуля учасники семінарів-тренінгів отримали сертифікати, робоча група, до складу якої входять  представники ООІУВ  Л.Задорожна , О.Левчишина , Т.Юрченко  та С.Здрагат, обговорила результати навчального процесу учасників проекту та подальші плани щодо реалізації компетентнісного підходу у навчанні керівників шкіл з використанням навчально-методичних ресурсів, напрацьованих в ході реалізації проекту.

 

 

Категорія: Головні новини | Переглядів: 110 | Додав: VD_master | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Создание сайта VD-STUDIO, Одесса