Субота, 23.06.2018, 08:15

                       

Апробація
Заходи для школярів
Наші публікації
Календар
«  Червень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Архів записів

Пошук



Патрiотичне виховання







Форма входу
Логін:
Пароль:
Статистика
Яндекс.Метрика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Проект «Інклюзивно-освітня АРТ- платформа»

Світ, в якому живе людина, є прекрасним в усіх його проявах. Завдання дорослих – розкрити прекрасне для дитини у будь – якому явищі, пережити радість від зустрічі з усім, що викликає посмішку навіть у маленької дитини. Світ прекрасного усвідомлюється людиною, перш за все, як світ мистецтва, його різних видів, до яких дитину треба прилучати дорослому у спілкуванні, у грі, на прогулянці. У кожний період психічного розвитку – віковому етапі- можливості сприймання і переживання прекрасного мають свої особливості. Світ дитинства – це світ почуттів! Саме ними діти вчаться пізнавати простір Всесвіту. Через власні почуття отримують повну інформацію про дійсність. Це найзручніший засіб пізнання світу, яким дитина володіє досить добре : прислуховується, дивиться, торкається, відчуває, захоплюється, радіє, а потім живе.

Проект « Інклюзивно-освітня АРТ- платформа» - педагоги позашкільних навчальних закладів та педагогів освітніх галузей «Мистецтво», «Технології».

Метою проекту « Інклюзивно-освітня АРТ- платформа» є створення освітньо-виховного креативного, вільного, арт-педагогічного середовища задля пробудження, розкриття внутрішніх ресурсів та права особистості на «рівні можливості», інтеграції у навчальний процес і соціальну спільноту дітей з особливими потребами.

Створення інклюзивно- освітньої АРТ- платформи в діяльності  сучасного педагога стане основою для... ЧИТАТИ ДАЛІ

 Інтернет-простір «Арт-спільнота»  

Майстерня  АРТ-ІДЕЙ  

Дерябіна С. В., Нікітенко Р. І., Шатайло Н. В. Застосування арт-педагогічних технологій в діяльності  сучасного педагога. 

 

Создание сайта VD-STUDIO, Одесса