Понеділок, 23.10.2017, 11:52

                       

Апробація
Заходи для школярів
Наші публікації
Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Пошук

Патрiотичне виховання





Форма входу
Логін:
Пароль:

Статистика
Яндекс.Метрика
Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Науково-методичні видання та публікації з питань організації виховної роботи, що підготовлені науковими працівниками НАПН України та надруковані у 2015-2016 роках(Основи виховання. Теорія. Методика. Практика. : Організація навчання та виховання. : Виховання та освіта обдарованих дітей. : Дозвілля).

Методичні рекомендації Українського інституту національної пам’яті для загальноосвітніх і професійно-технічних навчальних закладів до 150-річчя від дня народження Михайла Грушевського (додаток до листа Інститут модернізації змісту освіти Міністерства освіти і науки України від 14.09.2016 №2.1/10-2166 «Про методичні рекомендації до відзначення 150-річчя від дня народження Михайла Грушевського»).

Ягоднікова В. В., Чешенко О. І. Інноваційні підходи до організації сучасного виховного процесу загальноосвітнього навчального закладу: науково-методичний аспект.  

Шеремет С. І. Національно-патріотичне виховання: досвід, виклики, перспективи.

Нікітенко Р. І., Бухтій О. В., Антонюк Н. А. Запровадження нової програми з трудового навчання в 8-х класах.

Дерябіна С. В., Нікітенко Р. І., Шатайло Н. В. Застосування арт-педагогічних технологій в діяльності  сучасного педагога. 

Збірка методичних рекомендацій до відзначення пам’ятних дат у загальноосвітніх навчальних закладах: [розроб. і упоряд.: Г. Байкєніч, О. Охрімчук]. – Дніпропетровськ : ПП «Ліра ЛТД», 2016. – с. 120. (розроблені Українським інститутом національної пам’яті та схвалені Міністерством освіти і науки України).

Науково-методичними виданнями та публікаціями з питань організації виховної роботи

Методичні рекомендації до вшанування у загальноосвітніх навчальних закладах загиблих від Голодомору 1932 – 1933 років (до Дня пам’яті жертв Голодомору), розроблені Українським інститутом національної пам’яті (додаток до листа МОН України від 17.11.2015 № 1/9-549).

«ПОСПІШАЙМО ТВОРИТИ ДОБРО ЩОДНЯ!» Знайомтесь з досвідом освітян та учнів ОДЕЩИНИ(за матеріалами сайту кафедри психолого-педагогічної та суспільно-гуманітарної освіти Одеського обласного інституту удосконалення вчителів http://kafedraoiuu.org.ua/ ) (Читати далі)
 

Методичні рекомендації до вшанування у загальноосвітніх навчальних закладах пам’яті Андрея Шептицького, розроблені Українським інститутом національної пам’яті (додаток до листа МОН України від 30.10.2015 № 1/9-521).

«Методичні рекомендації до відзначення у загальноосвітніх навчальних закладах Дня захисника України», розроблені Українським інститутом національної пам’яті (Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 25.09.2015 №1/9-455)  

«Методичні рекомендації до відзначення у загальноосвітніх навчальних закладах 25-ї річниці Революції на граніті», розроблені Українським інститутом національної пам’яті. (Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 22.09.2015 №1/9-448) 

Методичні рекомендації до відзначення у загальноосвітніх навчальних закладах 70-ї річниці завершення Другої світової війни. Український інститут національної пам’яті (Додаток до листа МОН України від 31.08.2015 № 1/9-410).

«Про методичні рекомендації до відзначення 70-ї річниці завершення Другої світової війни» (Додаток до листа МОН України від 31.08.2015 № 1/9-410 )

Методичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах (Додаток до наказу Міністерства освіти і науки України від 16. 06. 2015 № 641).

«Методичні рекомендації до Дня боротьби за права кримськотатарського народу – 71-ї річниці депортації кримських татар 18 травня», розроблені Українським інститутом національної пам’яті (Додаток до листа Міністерства освіти і наукиУкраїни від 12.05.2015 № 1/9-238).  

«Рекомендації з організації Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура») у загальноосвітніх, позашкільних та професійно-технічних навчальних закладах України» (Додаток до листа МОН України від 17.02.2015 № 1/9-78).

«Методичні рекомендації для проведення бесід з учнями загальноосвітніх навчальних закладів з питань: уникнення враження мінами і вибухонебезпечними предметами; поведінки у надзвичайній ситуації».  (Лист МОН України від 30.07.2014 № 1/9-385).

«Методичні рекомендації щодо заповнення Класного журналу для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів» (лист Департаменту загальної  середньої та дошкільної освіти МОН України від 21.09.2015№2/2-14-1907-15).

Єрофєєва Л. А. Модель виховної системи сучасного навчального закладу «Школи особистісного зростання» проваджується з 2005 року) / Теорія і практика організації інноваційного процесу виховання. Наук.-метод. збірка. / Упорядник О. І. Чешенко. – Одеса, 2014. – 327 с. – С. 105-127.

Ягоднікова В. В., Чешенко О. І. Інноваційні стратегії виховання нової школи в Одеському регіоні: шляхи реалізації в контексті сучасних підходів до виховання / Теорія і практика організації інноваційного процесу виховання. Наук.-метод. збірка. / Упорядник О. І. Чешенко. – Одеса, 2014. – 327 с. – С. 8-30. 

Ісаєва Л. М. Програма «Сім’я та школа: інтеграція зусиль» / Ісаєва Л.М. Модель освітнього округу сприяння здоров’ю «Від сільської Школи сприяння здоров’ю – до освітнього округу сприяння здоров’ю». / Л.М. Ісаєва : упорядник О.І. Чешенко. – Одеса, 2014. – 151 с. – (Серія «Школи здоров′я Одещини»). – С. 131 -143. 

 Ісаєва Л. М. Програма «Від Школи сприяння здоров′ю – до освітнього округу сприяння здоров′ю» / Ісаєва Л. М. Модель освітнього округу сприяння здоров’ю «Від сільської Школи сприяння здоров’ю – до освітнього округу сприяння здоров’ю». / Л. М. Ісаєва : упорядник О.І. Чешенко. – Одеса, 2014. – 151 с. – (Серія «Школи здоров′я Одещини»). – С. 117-130.  

Ступкевич О. А. Методичні поради класним керівникам щодо роботи з батьками / Теоретичні та практичні засади діяльності класного керівника 6-го класу. Науково-методична збірка. / упорядник О.І. Чешенко. – Одеса, 2014. – 552 с. – С. 84-102.

Фокіна Т. В. Правовий порадник для учнів, батьків, педагогів / Теоретичні та практичні засади діяльності класного керівника 6-го класу. Науково-методична збірка. / упорядник О.І. Чешенко. – Одеса, 2014. – 552 с. – С. 108-122. 

Мазур І. В. Моя країна – Україна! (урок державності для учнів 6-го класу) / Теоретичні та практичні засади діяльності класного керівника 6-го класу. Науково-методична збірка. / упорядник О.І. Чешенко. – Одеса, 2014. – 552 с. – С. 218-229. 

Овсянникова О. В., консультант Кравченко Т. Ю. Я люблю Україну! (виховний захід для учнів 6-го класу) / Теоретичні та практичні засади діяльності класного керівника 6-го класу. Науково-методична збірка. / упорядник О.І. Чешенко. – Одеса, 2014. – 552 с. – С. 239-252.

Маляренко Т. І. Урок церковного дзвону (виховна година духовного спілкування для учнів 6-х класів) / Теоретичні та практичні засади діяльності класного керівника 6-го класу. Науково-методична збірка. / упорядник О.І. Чешенко. – Одеса, 2014. – 552 с. – С. 307-327. 

Лєскова А. А. Психологічні особливості молодшого підліткового віку / Теоретичні та практичні засади діяльності класного керівника 6-го класу. Науково-методична збірка. / упорядник О. І. Чешенко. – Одеса, 2014. – 552 с. – С. 68-76. 

Лєскова А. А. Психолого-педагогічні умови ефективної взаємодії педагогів та учнів / Теоретичні та практичні засади діяльності класного керівника 6-го класу. Науково-методична збірка. / упорядник О. І. 

Виховання культури гідності дітей та учнівської молоді в позаурочній діяльності загальноосвітніх навчальних закладів : методичний посібник / Під заг. ред. К. І. Чорної. – Кіровоград: Імекс-ЛТД, 2014. – 260 с.

 Чорна К. І. Виховання культури гідності старшокласників у позаурочній діяльності:[методичні рекомендації] / К. І. Чорна. – Кіровоград: Імекс-ЛТД, 2014. – 72 с.

Шкільна І.М. Виховання культури гідності старших підлітків у позаурочній діяльності: [методичні рекомендації] / І.М. Шкільна. – Кіровоград: Імекс-ЛТД, 2014. – 32 с.

Журба К. О. Виховання культури гідності молодших підлітків у взаємодії сім'ї і школи: [методичні рекомендації] / К. О. Журба. – Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2014. – 72 с.

Киричок В. А., Роговець О. В. Виховання культури гідності молодших школярів у позаурочній діяльності: [методичні рекомендації] / В. А. Киричок, О. В. Роговець. – Кіровоград: Імекс-ЛТД, 2014. – 80 с.

Маруніна Р. Р. Виховання основ культури гідності дошкільників: [методичні рекомендації] / Р. Р. Маруніна. – Кіровоград: Імекс-ЛТД, 2014. – 28 с.

Бех І.Д., Чорна К. І. Національна ідея в становленні громадянина-патріота (програмно-виховний компонент). – Інститут проблем виховання Національної академії педагогічних наук України. – К. – 2014. – 48 с. 
Бех І.Д., Чорна К. І. Програма українського патріотичного виховання дітей та учнівської молоді. – Інститут проблем виховання виховання Національної академії педагогічних наук України. – К. – 2014. – 29 с. 
Методичні рекомендації щодо засад діяльності музеїв історичного профілю дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних та професійно-технічних навчальних закладів (Лист Міністерства освіти і науки України від 22.05.2015 № 1/9-255 «Про перегляд підходів з організації діяльності музеїв історичного профілю»)

«Методичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах» (оприлюднено 25.05.2015 року на офіційному веб-сайті Міністерства освіти і науки України

Методичні матеріали до відзначення у загальноосвітніх навчальних закладах Дня пам’яті та примирення та 70-ї річниці Дня перемоги над нацизмом у Другій світовій війні

Перелік науково-методичних публікацій з питань теоретичних та практичних засад діяльності класного керівника, досвіду інноваційної виховної діяльності класних керівників Одещини, надрукованих у збірках, фахових науково-методичних виданнях України 

Школи здоров’я Одещини. Перелік науково-методичних публікацій з питань теоретичних та практичних засад діяльності Школи сприяння здоров’ю, досвіду інноваційної діяльності навчальних закладів Одещини – дійсних членів Національної мережі шкіл сприяння здоров’ю, надрукованих у збірках, фахових науково-методичних виданнях України 

Перелік науково-методичних публікацій з питань теоретичних та практичних засад діяльності класного керівника, досвіду інноваційної виховної діяльності класних керівників Одещини, надрукованих у збірках, фахових науково-методичних виданнях України 

Лист МОН України від 30.07.2014 № 1/9-385 «Методичні рекомендації для проведення бесід з учнями загальноосвітніх навчальних закладів з питань: уникнення враження мінами і вибухонебезпечними предметами; поведінки у надзвичайній ситуації»  

Л.В.Вовк, Н.В. Шатайло. Інтерпретація творів мистецтва як важливий чинник образо­творення у художньо-практичній діяльності учнів

Г.В.Резніченко. Дидактичні передумови організації образотворчої діяльності учнів третього класу у 2014/2015 навчальному році за новою програмою та новим підручником

М.М.Генчевський, Р. І. Нікітенко. Методичні рекомендації щодо вивчення предметів «Фізична культура» та «Захист Вітчизни» у 2014/2015 навчальному році

В.В.Ягоднікова, О.І. Чешенко. Шляхи реалізації інноваційних стратегій виховання нової школи в Одеському регіоні

С.І.Шеремет. Окремі аспекти виховної діяльності закладу освіти в сучасних умовах

Н.Ю.Кравець, О.А.Хоменко. Методичні рекомендації щодо викладання навчальних дисциплін в початковій школі (3 кл.) у 2014/2015 навчальному році

В.В.Скрипник, О.М.Стращенко. Методичні рекомендації дошкільним працівникам до нового 2014/2015 навчального року

С.І.Фролова. Оптимізація взаємодії педагога дошкільного навчального закладу з батьками — вимога часу

В.А.Трунова, Н. М. Боднар. Удосконалення навичок правильного письма учнів початкової школи. Виправлення індивідуальних помилок у почерку дітей

О.М.Котенко. Про уроки історії та вчителя історії: ще раз і знову…

Т.М.Козіна, Р.І.Нікітенко, С.В.Дерябіна. Психолого-педагогічний супровід самоосвіти керівника гуртка позашкільного навчального закладу

Т.М.Козіна, Е.А.Унтілова. До питання про психолого-педагогічний супровід освіти дітей з особливими потребами

 Методичні рекомендації щодо проведення першого уроку в 2014-2015 навчальному році

Чешенко О. І. Розбудова об’єднання культури здоров’я. // Директор школи. – 2011. – №35. – С. 19-27.

Ягоднікова В. В., Чешенко О. І. Формування інноваційної компетентності класних керівників в системі методичної роботи загальноосвітнього закладу // Наша школа. 2011. – №.4. – С. 48-53.

Чешенко О. І. Основні аспекти здоров’язбережувальної роботи у середовищі навчального закладу. // Наша школа. – 2013. – №4. – С. 35-40.

Ісаєва Л. М. Від сільської Школа сприяння здоров’ю – до освітнього округу сприяння здоров’ю. // Директор школи, ліцею, гімназії. – 2012. – № 3. – С. 74-83.

Астахова О. В., Тихоплав С. М. Динамічні паузи як один із ефективних методів забезпечення оптимізації рухової активності школяра // Сучасний урок. – 2011. – №3. –  С. 22-30.

Чешенко О. І. Сучасна школа культури здоров’я – в інтересах дітей та створення кращого світу для них. / Школа здоров’я. Частина 1. / Уклад. В. В. Григораш. – Х.: Вид. група «Основа», 2010. 208 с. – (Бібліотека журналу «Управління школою». Вип. 8 (92)). – С. 4-22.

Фокіна Т. В. Дискусія як ефективна форма громадянського виховання. // Виховна робота в школі. - 2011. – №9.

Пам’ятай Чорнобиль. Матеріали на допомогу педагогам загальноосвітніх навчальних закладів щодо організації заходів, пов’язаних з 25 – ми роковинами Чорнобильської катастрофи та до Дня вшанування учасників ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС. Упорядник Чешенко О.І.

До обласного етапу Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник року» (методичні поради). Підготувала Чешенко О. І.

Бути сучасним, значить – здоровим. До Всеукраїнського конкурсу – захисту сучасної моделі навчального закладу «Школа сприяння здоров’ю». Підготувала Чешенко О. І.

 

Создание сайта VD-STUDIO, Одесса