Понеділок, 23.10.2017, 11:34

                       

Апробація
Заходи для школярів
Наші публікації
Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Пошук

Патрiотичне виховання





Форма входу
Логін:
Пароль:

Статистика
Яндекс.Метрика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Мистецтво і навколо нас, і всередині нас!»

Метою проекту « Інклюзивно-освітня АРТ- платформа» є створення освітньо-виховного креативного, вільного, арт-педагогічного середовища задля пробудження, розкриття внутрішніх ресурсів та права особистості на «рівні можливості», інтеграції у навчальний процес і соціальну спільноту дітей з особливими потребами.

Створення інклюзивно- освітньої АРТ- платформи в діяльності  сучасного педагога стане основою для:

  • персоніфікації (набуття досвіду самовираження: вираження власних цінностей, здатностей, можливостей, інтересів, думок, досвід презентації себе та рефлексії власних почуттів);
  • застосування арт-педагогічних практик, яке забезпечить «інсайт-орієнтований» характер діяльності, використання можливостей позитивного впливу мистецтва на почуттєво-емоційну, вольову, інтелектуальну сфери особистості, профілактику та корекцію емоційних порушень через багатоканальний спектр впливу мистецтва, відчуття катарсису, атмосферу довіри, розуміння внутрішнього світу людини;
  • унікальної єдності науки і практики на одній площині;
  • створення простору, де засоби навчання відповідають змісту навчання через одночасне охоплення великої кількості учасників (он-лайн режим, дистанційне навчання);
  • забезпечення матеріально-технічної бази для реалізації ідеї;
  • застосування конструктивістського навчання на засадах партнерства та співпраці;
  • вибору певного виду художньо-творчої діяльності, орієнтації на продукт.

Очікуваними результатами проекту за SMART є:

S - інклюзивно-освітня платформа в рамках «дорослі – дітям», «діти – дорослим» (створення творчої спільноти дітей та дорослих, поява педагога відкритого, вільного, гнучкого, простір для мистецької рефлексії);

M -  опитування-аналіз, систематизація даних, корегування при необхідності;

A - ART – життєва  ЦІННІСТЬ, ART –  творча самореалізація, ART – прояв свободи спілкування, ART – особистісний продукт!   

 - діти  отримають пізнання себе через мистецтво, батьки – допомогу, задоволення, включення в мистецьке поле, педагоги – практичний досвід, «мотиватор до змін». Навчання переросте в самонавчання, виховання – в самовиховання, розвиток – у безпосередній саморозвиток.

T  - 01.09.2016 рік.

Результатом впровадження проекту стане розвиток навичок людини ХХІ століття, таких як:

  1. Креативність – здатність до художньо-творчої, продуктивно-перетворювальної діяльності, що не стимулюється ззовні, а викликається внутрішнім спонтанним саморухом в умовах освітньо-мистецького середовища (участь в творчих проектах).
  2. Рефлексивність – готовність і здатність дитини творчо осмислювати власну діяльність, пробудження творчих сил та внутрішніх емоційних ресурсів, самооцінка (створення особистого онлайн-кабінету, групові дискусії,  арт-бук).
  3. Критичне мислення – вибір раціональних способів діяльності, вміння творчо інтерпретувати, ранжувати інформацію за ступенем новизни і значущості (філософія для дітей, ізотерапія, імаготерапія, дискусії).
  4. Комунікативні – спілкування на основі розуміння та підтримки через засоби мистецтва, вміння чітко та зрозуміло формулювати свою точку зору з приводу мистецтва  (все вище зазначене + тренінги, майстер-класи).
  5. Співпраця – творча взаємодія, ефективне спілкування у різноманітних умовах арт-простору, вияв гнучкості, спроможності до компромісів задля досягнення спільних цілей, цінність особистого внеску кожного члена команди (сесії, відкриті зустрічі, подіумні дискусії).
  6. Орієнтація на допомогу – емоційна зрілість, здатність до альтруїзму,  гуманізму,  емпатії, включення дітей в активну художню діяльність (філософія для дітей, музикотерапія).
  7. Ведення переговорів – вміння працювати локально та у  взаємодії з урахуванням інтересів кожного, брати на себе відповідальність (філософія для дітей, імаготерапія).
  8. Прийняття рішень – врахування  інтересів, особиста та групова діяльність (філософія для дітей, проектна діяльність).
  9. Вирішення комплексних життєвих проблем – вміння адаптуватися, розгляд проблеми з різних позицій, соціально-міжкультурна взаємодія, набуття життєвого досвіду, здатність відповідати за свої дії (філософія для дітей. наставництво, імаготерапія).

Гаслом обласної інклюзивно-освітньої «АРТ-платформи» є: «Мистецтво і навколо нас, і всередині нас!»

Діяльність «АРТ - платформи» базується на таких принципах:

  • школа – не є лише культурним закладом, а є центром формування культури!
  • взаємонавчання «дорослі-дітям, діти-дорослим»!
  • форми, методи підбираємо «культурні», демократичні, на принципах гідності того, хто навчає і того, хто навчається. 

Результативність проекту «АРТ-платформа» виявиться в тому, що навчальний досвід не тільки учнів, а й педагогів стане ефективнішим та креативнішим, коли навчання про культуру і мистецтво як життєву ЦІННІСТЬ особистості стане навчанням через можливість прояву свободи, спілкування з різними видами мистецтва, навчанням для творчої самореалізації та визнання цінності створюваного особистого продукту.

Сучасні інформаційні технології значно змінили способи спілкування і співробітництва з людьми. Саме тому дієвим інструментом для експериментів, досліджень, популяризації ідей проекту «АРТ-платформа» став створений інтернет-простір «Арт-спільнота» (Електронний ресурс. Режим доступу: https://www.facebook.com/groups/1021069534638023/). Сьогодні до віртуальної спільноти долучаються не лише вчителі освітніх галузей «Мистецтво», «Технології», педагоги позашкільних навчальних закладів, а й учні та батьківська громада. На даний час в «АРТ-спільноті» налічується декілька десятків учасників, але зацікавлених в новій мистецькій освіті в Україні – тисячі. Тому ми намагаємося розширити коло однодумців, що здатні до співробітництва та якісних змін. 

Создание сайта VD-STUDIO, Одесса