Вівторок, 13.11.2018, 18:24

                       

Апробація
Заходи для школярів
Наші публікації
Календар
«  Листопад 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Архів записів

Пошук



Патрiотичне виховання







Форма входу
Логін:
Пароль:
Статистика
Яндекс.Метрика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

14 грудня відбулося ІІІ заняття Школи громадянської партиципації дорослих та молоді «УСі В ДІЇ !» для педагогів-організаторів та лідерів учнівського самоврядування освітніх закладів області. Тема заняття «Молодь хоче бути корисною» була розкрита через три практичні тематичні модулі.

В ході І модулю «Галерея успіхів учнівських практик» учасники представили СМАРТдосягнення, які описували історії успіху позитивних практик кожної школи щодо активізації діяльності учнівських самоврядувань, котрі були здійснені завдяки використанню технології постановки СМАРТцілей під час планування певних заходів комісій учнівського самоврядування.

В ході другого модулю «Освітня амбасада» був організований Skyp – зв'язок з Аілін, ученицею старшої школи Оларі (Фінляндія), знайомство з якою відбулося під час освітньої поїздки «ЕДМАНДРИ». В ході діалогу учасники дізналися про основні аспекти шкільного життя фінських учнів: структуру школи, особливості організації навчального процесу, основні функції учнівського самоврядування.

Фінські уроки надихнули учасників на створення освітніх амбасад. Працюючи в групах над питанням можливості втілення певних аспектів демократичної організації життєдіяльності школи, учасниками були розроблені плани дій учнівського самоврядування задля демократичного розвитку школи: «Розвиток демократичної культури у міжособистісному спілкуванні «вчитель-учень», «Розвиток взаємодії учнів та вчителів на демократичних засадах», «Створення простору вільного для творчості учнів», «Поширення ідеї введення шкільної електронної системи для вчителів, учнів та батьків».

Одне із основних завдань ІІІ модулю «Молодь хоче бути корисною» - це підготовка до реалізації соціальних проектів. Задля цього учасники розглянули основні складові соціального проектування через призму демократичних критеріїв ефективності. Також учасники мали можливість ознайомитись з дослідно-пошуковою роботою на тему: «Соціально-особистісна складова мотивації до волонтерства як прояву відповідального громадянства», котру представила Горлач Олена, учениця 11 класу Усатівського НВК.

Слід зазначити, що соціальне проектування є важливою сферою застосування компетентностей для демократичного громадянства. Воно основане на діяльнісному підході і сприяє громадянській партиципації молоді, тобто залученню учнів до прийняття рішень, які впливають на життя кожного громадянина та суспільства загалом, і спільну роботу для знаходження шляхів вирішення проблем громади. Попереду в учасників та їх шкільних колективів три місяці реалізації шкільного соціального проекту задля сприяння вирішенню певної проблеми на місцевому рівні в контексті основних цілей сталого розвитку суспільства.

 

Создание сайта VD-STUDIO, Одесса