Вівторок, 13.11.2018, 17:36

                       

Апробація
Заходи для школярів
Наші публікації
Календар
«  Листопад 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Архів записів

Пошук



Патрiотичне виховання







Форма входу
Логін:
Пароль:
Статистика
Яндекс.Метрика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

26 жовтня відбулося ІІ заняття Школи громадянської партиципації дорослих та молоді «УСі В ДІЇ !» для педагогів-організаторів та лідерів учнівського самоврядування загальноосвітніх навчальних закладів області на тему «Молодь самоврядує в школі: організація діяльності учнівського самоврядування на демократичних засадах».

Школа діє в рамках реалізації швейцарсько-українського проекту «Розвиток громадянських компетентностей в Україні - DOCCU». Координатор та тренер Школи – Гриньова М.В., методист НМЛ проблем виховання кафедри суспільно-гуманітарної освіти ООІУВ, майстер-тренер проекту DOCCU.

Під час відкриття заняття, Шеремет С.І., завідувач НМЛ проблем виховання кафедри суспільно-гуманітарної освіти ООІУВ, наголосила на важливості ролі педагогів, які мають співпрацювати з учнями, а головне довіряти їм та надавати можливість у співуправлінні життєдіяльністю школи.

В ході заняття учасники опрацювали можливості застосування діяльнісного підходу в організацію роботи учнівського самоврядування задля забезпечення основної мети його діяльності, а саме забезпечення захисту прав та інтересів учнів, їхньої участі в управлінні загальноосвітнім навчальним закладом.

Під час практикуму «Галерея успіхів учнівських практик» учасники ознайомилися з досвідом роботи учнівських самоврядувань та віднайшли ідеї, які мають бажання реалізувати в своїх навчальних закладах.

Наступні практикуми «Я бос? Це так?», «Учнівське самоврядування планує» та «Учнівське самоврядування діє» були направлені на оновлення підходів щодо організації діяльності учнівських самоврядувань у відповідності до демократичних критеріїв ефективності, які включають в себе такі показники, як участь, відповідальність, партнерство, ініціативність, дієвість, впливовість.

Під час заключного модулю, Левчишена О.М., завідувач кафедри суспільно-гуманітарної освіти ООІУВ, експерт проекту DOCCU, зазначила, що в основу діяльності учнівського самоврядування мають бути покладені принципи самодостатності, самодіяльності, самореалізації та самоорганізації особистості.

По завершенню заняття, учасники висловили свої думки, щодо намірів розвивати в учнів почуття спільності, єдності, відповідальності за процес прийняття рішень та їх виконання, формувати практику спільного розв’язання проблем та організацію заходів щодо розвитку школи.

 

Создание сайта VD-STUDIO, Одесса