Середа, 18.10.2017, 00:15

                       

Апробація
Заходи для школярів
Наші публікації
Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Пошук

Патрiотичне виховання





Форма входу
Логін:
Пароль:

Статистика
Яндекс.Метрика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Гриньова М.В. Реалізація діяльнісного підходу як основи ОДГ/ОПЛ щодо формуванння компетентностей для демократичного громадянства у виховній роботі школи

Шеремет С.І. Окремі аспекти організації виховного процесу в навчальних закладах Одеської області

Чешенко О. І. Розвиток начальних закладів – Шкіл сприяння здоров’ю в Одеській області. / О. І. Чешенко. / Інформаційний збірник для директора школи та завідуючого дитячим садочком / за офіційною інформацією Міністерства освіти і науки України та інших відомств. / Тема номера «Школа сприяння здоров’ю: Міжнародний проект в Україні», 2016. – № 19-20(55) (жовтень). – С. 107-123.

Чуприна М. П.Дискусія «Щаслива людина тоді, коли…» (засідання шкільного дискусійного клубу старшокласників «Погляд»).

Оренчук О. В. Модель виховної системи класу «Джерела духовних скарбниць народу» – складова частина моделі виховної системи навчального закладу «Школи розвитку особистості на засадах національного виховання» (впроваджується з 2009 року). 

Фокіна Т. В. Модель виховної системи сучасного навчального закладу Школи зростання особистості (впроваджується з 2005 року) / Теорія і практика організації інноваційного процесу виховання. Наук.-метод. збірка. / Упорядник О. І. Чешенко. – Одеса, 2014. – 327 с. – С. 76-92.

Чешенко О. І. Сучасні підходи до розбудови виховної системи класу (методичні рекомендації класному керівникові 6-го класу) / Теоретичні та практичні засади діяльності класного керівника 6-го класу. Наук.-метод. збірка. / Упоряд. О. І. Чешенко. – Одеса, 2014. – 552 с.  – С. 12-67.

Мазур І. В. «Скарбниця духовності» (виховна система класу в Школі культури здоров’я «Духовність. Здоров’я. Гармонія – Благодатне життя») / Теоретичні та практичні засади діяльності класного керівника 6-го класу. Науково-методична збірка. / упорядник О.І. Чешенко. – Одеса, 2014. – 552 с. – С. 166-194.

Ягоднікова В. В., Чешенко О. І. Інноваційні підходи до організації сучасного виховного процесу загальноосвітнього навчального закладу: науково-методичний аспект.  

Шеремет С. І. Національно-патріотичне виховання: досвід, виклики, перспективи.

Нікітенко Р. І., Бухтій О. В., Антонюк Н. А. Запровадження нової програми з трудового навчання в 8-х класах.

Дерябіна С. В., Нікітенко Р. І., Шатайло Н. В. Застосування арт-педагогічних технологій в діяльності  сучасного педагога. 

Лимаренко Т. П. Здоров’я дітей і школа / Т. П. Лимаренко // Матеріали міжнародної науково-практичної інтернет – конференції [«Сучасні методи викладання»] (27.10 – 05.11.2012), Прага (Чехія). : Видавничий дім «Наука і освіта» ООО. – 2012. – № 14. – С. 53-54.

Лимаренко Т. П., Сінкевич Т. В. Забезпечення наступності у навчально-виховній роботі дошкільних груп та класів початкової школи / Т. П. Лимаренко, Т. В. Сінкевич // Матеріали міжнародної науково-практичної інтернет – конференції [«Сучасні технології: крок до майбутнього – 2015»] (27.02 – 05.03.2015), Прага (Чехія). : Видавничий дім «Наука і освіта» ООО. – 2015. – № 10. – С. 36-38.

Лимаренко Т. П. Впровадження інноваційних здоров’язбережувальних технологій, спрямованих на розвиток творчої особистості на уроках хімії / Т. П. Лимаренко // Матеріали міжнародної науково-практичної інтернет – конференції [«Сучасний науковий потенціал»] (28.02 – 05.03.2016), м. Шеффілд (Англія). : Видавничий дім «Наука і освіта» ООО. – 2016. – № 11. – С. 16-18.

Пораденко Л. Г. Модель експериментально-дослідницької виховної діяльності НВК «Цілісний розвиток багатогранної індивідуальності учня». / Інноваційність виховного процесу в сучасному освітньому просторі: теоретичні основи та досвід творчих класних керівників Одещини. / Упоряд. О. І. Чешенко. – Одеса, 2011. – 197 с. – С. 85-91.

Демченко Е. М. Становлення особистісної зрілості та життєвої компетентності учнів школи першого ступеня. Виховна система класу / Інноваційність виховного процесу в сучасному освітньому просторі: теоретичні основи та досвід творчих класних керівників Одещини. / Упоряд. О. І. Чешенко. – Одеса, 2012. – 197 с. – С. 68-88.

Модлик Ю. Б. Виховна система класу «Я в світі різних культур» (впроваджується з 2008 року) / Теорія і практика організації інноваційного процесу виховання. Науково-метод. збірка. / Упоряд. О. І. Чешенко. – Одеса, 2014. – 327 с. – С. 166-179.

Сороката О. П. Виховна система класу «Гармонійний розвиток гуманної, морально-духовної, творчої, життєво-компетентної особистості» (впроваджується з 2009 року) / Теорія і практика організації інноваційного процесу виховання. Науково-методична збірка. / Упорядник О. І. Чешенко. – Одеса, 2014. – 327 с. – С. 236-250.

Валер’янова Л. І. «Цілющі східні мудри» для відновлення здоров’я, розвитку мислення, мовлення, дрібної моторики рук (методика впровадження та демонстрація оздоровчої гімнастики).

Пашора Л. Ю., Фокіна Т. В. Толерантність врятує світ (сценарій тренінгового заняття для учнів 8-х класів у «Школі зростання особистості») // Шкільний світ. – 2015 – № 19. – С. 11-19.
Свінтковська С. А. Досягнення та перемоги  вчителів української мови та літератури, школярів Одещини у Всеукраїнських та обласних мовно-літературних заходах у 2014/2015 навчальному році.
Додається презентація: «Юні таланти Одещини 2014-2015».
 
Єрофєєва Л. А. Модель виховної системи сучасного навчального закладу «Школи особистісного зростання» проваджується з 2005 року) / Теорія і практика організації інноваційного процесу виховання. Наук.-метод. збірка. / Упорядник О. І. Чешенко. – Одеса, 2014. – 327 с. – С. 105-127.

Ягоднікова В. В., Чешенко О. І. Інноваційні стратегії виховання нової школи в Одеському регіоні: шляхи реалізації в контексті сучасних підходів до виховання / Теорія і практика організації інноваційного процесу виховання. Наук.-метод. збірка. / Упорядник О. І. Чешенко. – Одеса, 2014. – 327 с. – С. 8-30.

Ісаєва Л. М. Програма «Сім’я та школа: інтеграція зусиль» / Ісаєва Л.М. Модель освітнього округу сприяння здоров’ю «Від сільської Школи сприяння здоров’ю – до освітнього округу сприяння здоров’ю». / Л.М. Ісаєва : упорядник О.І. Чешенко. – Одеса, 2014. – 151 с. – (Серія «Школи здоров′я Одещини»). – С. 131 -143.

Ісаєва Л. М. Програма «Від Школи сприяння здоров′ю – до освітнього округу сприяння здоров′ю» / Ісаєва Л. М. Модель освітнього округу сприяння здоров’ю «Від сільської Школи сприяння здоров’ю – до освітнього округу сприяння здоров’ю». / Л. М. Ісаєва : упорядник О.І. Чешенко. – Одеса, 2014. – 151 с. – (Серія «Школи здоров′я Одещини»). – С. 117-130. 

Ступкевич О. А. Методичні поради класним керівникам щодо роботи з батьками / Теоретичні та практичні засади діяльності класного керівника 6-го класу. Науково-методична збірка. / упорядник О.І. Чешенко. – Одеса, 2014. – 552 с. – С. 84-102.

Фокіна Т. В. Правовий порадник для учнів, батьків, педагогів / Теоретичні та практичні засади діяльності класного керівника 6-го класу. Науково-методична збірка. / упорядник О.І. Чешенко. – Одеса, 2014. – 552 с. – С. 108-122.

Мазур І. В. Моя країна – Україна! (урок державності для учнів 6-го класу) / Теоретичні та практичні засади діяльності класного керівника 6-го класу. Науково-методична збірка. / упорядник О.І. Чешенко. – Одеса, 2014. – 552 с. – С. 218-229.

Овсянникова О. В., консультант Кравченко Т. Ю. Я люблю Україну! (виховний захід для учнів 6-го класу) / Теоретичні та практичні засади діяльності класного керівника 6-го класу. Науково-методична збірка. / упорядник О.І. Чешенко. – Одеса, 2014. – 552 с. – С. 239-252.

Маляренко Т. І. Урок церковного дзвону (виховна година духовного спілкування для учнів 6-х класів) / Теоретичні та практичні засади діяльності класного керівника 6-го класу. Науково-методична збірка. / упорядник О.І. Чешенко. – Одеса, 2014. – 552 с. – С. 307-327.

Лєскова А. А. Психологічні особливості молодшого підліткового віку / Теоретичні та практичні засади діяльності класного керівника 6-го класу. Науково-методична збірка. / упорядник О. І. Чешенко. – Одеса, 2014. – 552 с. – С. 68-76. 
 
Лєскова А. А. Психолого-педагогічні умови ефективної взаємодії педагогів та учнів / Теоретичні та практичні засади діяльності класного керівника 6-го класу. Науково-методична збірка. / упорядник О. І. Чешенко. – Одеса, 2014. – 552 с. – С. 77-83

Демченко Л. С. Виховна система класу «Добро – Оберіг – Щастя» («ДОЩ») (впроваджується з 2009 року) / Теорія і практика організації інноваційного процесу виховання. Наук.-метод. збірка. / Упоряд. О. І. Чешенко. – Одеса, 2014. – 327 с. –  С. 214-226.

Шуляк Т. М. Співпраця та співдружність з батьками у розбудові виховної системи класу-родини «ВІРА» (впроваджується з 2002 року)  / Теорія і практика організації інноваційного процесу виховання. Наук.-метод. збірка. /  Упорядник О. І. Чешенко. – Одеса, 2014. – 327 с. – С. 227-235.

Шевченко Т. І. Духовний розвиток особистості у виховній системі класу «Серце в долонях» (впроваджується з 2006 року) / Теорія  і  практика  організації інноваційного процесу виховання. Наук.-метод. збірка. /  Упорядник О. І. Чешенко. – Одеса, 2014. – 327 с. – С. 140-151. 

Молчанова Н. А. Виховна система класу «Розвиток духовно-катарсичної активності школярів середньої ланки через систему учнівського самоврядування «Вулики» (впроваджується з 2009 року) / Теорія і практика організації інноваційного процесу виховання. Наук.-метод. збірка. / Упорядник О.І. Чешенко. – Одеса, 2014. – 327 с. – С. 191-200.

Малахівська О. В. Виховна система класу «Від «Вулика ідей» до життєвої компетентності особистості» (впроваджується з 2010 року) / Теорія і практика організації інноваційного процесу виховання. Наук.-метод. збірка. / Упорядник О. І. Чешенко. – Одеса, 2014. – 327 с. – С. 251-267. 

Колеснік Н. П. Модель виховної системи класу «Формування ціннісних орієнтацій у школярів» (впроваджується з 2009 року) / Теорія і практика організації інноваційного процесу виховання. Наук.-метод. збірка. / Упорядник О. І. Чешенко. – Одеса, 2014. – 327 с. – С. 201-213. 

Здоров’язбережувальні технології розвивально-відновлювального та корекційного впливу. Інформаційні матеріали. Підготувала Чешенко О. І. / Теоретичні та практичні засади діяльності класного керівника 6-го класу. Наук.-метод.  збірка.  /  Упорядник  О. І. Чешенко. –  Одеса,  2014.  –  552 с.  –  С. 473-480. 

Демченко Л. С. Виховна система класу «Добро – Оберіг – Щастя» («ДОЩ») (впроваджується з 2009 року) / Теорія і практика організації інноваційного процесу виховання. Наук.-метод. збірка. / Упорядник О. І. Чешенко. – Одеса, 2014. – 327 с. – С. 214-226. 

Господарик Л. М. Виховання духовної домінанти особистості на засадах Виховного ідеалу Авторської школи М. П. Гузика. Виховна система класу «Сузір’я Віри, Надії, Любові» (впроваджується з 2006 року) / Теорія і практика організації інноваційного процесу виховання. Наук.-метод. збірка. / Упорядник О. І. Чешенко. – Одеса, 2014. – 327 с. – С. 152-165. 

Ягоднікова В. В., Чешенко О. І. Шляхи реалізації інноваційних стратегій виховання  нової  школи  в  Одеському  регіоні // Наша школа.  – 2014. – № 4. –  С. 61-67. 

Перелік науково-методичних публікацій з питань теоретичних та практичних засад діяльності класного керівника, досвіду інноваційної виховної діяльності класних керівників Одещини, надрукованих у збірках, фахових науково-методичних виданнях України 

Школи здоров’я Одещини. Перелік науково-методичних публікацій з питань теоретичних та практичних засад діяльності Школи сприяння здоров’ю, досвіду інноваційної діяльності навчальних закладів Одещини – дійсних членів Національної мережі шкіл сприяння здоров’ю, надрукованих у збірках, фахових науково-методичних виданнях України 

Демченко Л. С.  Добро – Оберіг – Щастя. Виховна система класу «ДОЩ» // Шкільний світ. – 2014.– № 4 (684). – С. 11-16.

Чешенко О. І. Класний керівник. Методичні рекомендації класному керівникові 5-го класу // Сучасна школа України. – 2014. – № 3. – С. 68-80.

Буйневич О. В. Підтримка та зміцнення здоров’я педагогів. Система роботи адміністрації школи // Сучасна школа України. – 2014. – № 3. – С. 39-42. 

Чешенко О. І. Розбудова об’єднання культури здоров’я. // Директор школи. – 2011. – №35. – С. 19-27.

Чешенко О. І. Школа сприяння здоров’ю – вимога часу. // Наша школа. – 2012. – № 4. – С. 61-63.

Ягоднікова В. В., Чешенко О. І. Формування інноваційної компетентності класних керівників в системі методичної роботи загальноосвітнього закладу // Наша школа. 2011. – №.4. – С. 48-53.

Чешенко О. І. Основні аспекти здоров’язбережувальної роботи у середовищі навчального закладу. // Наша школа. – 2013. – №4. – С. 35-40.

Чешенко О. І. Про проведення Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник року». // Наша школа. – 2013. – №4. – С. 41-43.

Шеремет С. І. Спрямування виховного процесу на потреби самореалізації кожної особистості. // Наша школа. – 2013. – № 4. – С. 43-48.

Лісовська Т. І., Чешенко О. І. Модель виховної системи сільського району // Виховна робота в школі. - 2010. – №7. – С. 13-23.

Чешенко О. І. Науково-методичний супровід інноваційної діяльності класних керівників (з досвіду роботи). // Наша школа. - 2012. - №4.

Чешенко О. І. Забезпечити здорове середовище життя для дітей – забезпечити краще майбутнє // Наша школа. – 2010. – № 4. – С. 61-69.

Ісаєва Л. М. Від сільської Школа сприяння здоров’ю – до освітнього округу сприяння здоров’ю. // Директор школи, ліцею, гімназії. – 2012. – № 3. – С. 74-83.

Ісаєва Л. М. Модель Школи сприяння здоров’ю як спосіб організації життєдіяльності шкільного співтовариства // Наша школа. – 2008. – №4. – С. 53-58.

Сторощук І. А. Розвиток життєвої компетентності учнів (виховна система класу) // Сучасна школа України. – 2011. – №5. – С. 53-57.

Андріянова О. О. Модель виховної системи на засадах козацької педагогіки // Сучасна школа України. – 2011. – №5. – С. 63-69.

Астахова О. В., Тихоплав С. М. Динамічні паузи як один із ефективних методів забезпечення оптимізації рухової активності школяра // Сучасний урок. – 2011. – №3. –  С. 22-30.

Школа здоров’я. Частина 1. / Уклад. В. В. Григораш. – Х. : Вид. група «Основа», 2010. 208 с. – (Бібліотека журналу «Управління школою». Вип. 8 (92)).

У збірці презентовано досвід шкіл сприяння здоров’ю Одеської області. Автори розкрили актуальність, сутність та особливості організації сучасних закладів у мережі шкіл сприяння здоров’ю.

Козлова Н. І. Упевнене майбутнє. Школа сприяння здоров’ю для дітей з особливими потребами. – Дефектолог. – 2013. – №11. – С. 4-9.

Мелеша Т. В. Виховна система діяльності класу - братства імені П. Калнишевського // Наша школа. – 2011. – №6.

Літвіненко Г. П. Розвиток творчої особистості. Виховна система класу. // Сучасна школа України. – 2011. – №5. – С. 52-57.

Саказли Т. А., Іванова Н. В., Лєфтерова М. І., Калараш О. П. Школа культури здоров'я – школа партнерства (З досвіду діяльності НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів – гімназія» с. Кам’янки Ізмаїльського району Одеської області) // Наша школа. – 2010. – №4. – С. 70-77.

Чешенко О. І. Сучасна школа культури здоров’я – в інтересах дітей та створення кращого світу для них. / Школа здоров’я. Частина 1. / Уклад. В. В. Григораш. – Х.: Вид. група «Основа», 2010. 208 с. – (Бібліотека журналу «Управління школою». Вип. 8 (92)). – С. 4-22.

Іванова П. І., Кравченко Т. Ю., Унгарова М. П., Бирченко Н. І.  Школа сприяння здоров’ю «Компетентність + творчість + партнерство + родинність = успіх» // Сучасна школа України. – 2010. – № 5. – С. 3-10.

Соловйова А. Г., Сивізіна Н. П., Маляренко Т. І. Школа сприяння здоров’ю – Школа ефективного розвитку компетентної творчої особистості (з досвіду роботи НВК «Вилківська ЗОШ І-ІІІ ст. – ліцей») // Сучасна школа України. – 2010. –  № 6. – С. 47-57.

Шумовецька І. М. Особистісна зрілість і життєва компетентність учнів. Виховна система класу. // Сучасна школа України. – 2013. – № 12. – С. 54-63.

Шевченко Т. І. Серце в долонях. Виховна система класу. // Сучасна школа України. – 2013. – № 12. – С. 64-74.

Фокіна Т. В. Дискусія як ефективна форма громадянського виховання. // Виховна робота в школі. - 2011. – №9.

Фокіна Т. В. Виховна система Школи зростання особистості // Виховна робота в школі. - 2009. – №6. – С. 2-10.

Фокіна Т. В. Якби депутатом Верховної Ради був я. Сценарій ток-шоу для учнів 10-11 класів // Сучасна школа України. – 2009. №7. – С. 71-73.

Лісова О. Д. Інноваційні підходи до розбудови виховної системи Авторської школи М. П. Гузика – Школи духовності, інтелекту, здоров’я і радості. // Директор школи, ліцею, гімназії. – 2012. – № 3. – С. 18-27.

Сілкіна Т. Г. Розвиток особистості на засадах громадянського виховання. Виховна система школи. // Сучасна школа України. – 2013. – № 12. – С. 4-10.

Шуляк Т. М. Клас – родина «Віра». Виховна система класу. // Сучасна школа України. – 2013. – № 12. – С. 75-81.

Рекомендований список публікації досвіду інноваційної виховної діяльності творчих педагогів та навчальних закладів Одещини, надрукованих в науково-методичних виданнях України

Рекомендований список публікації досвіду інноваційної діяльності класних керівників Одещини, розбудови ними інноваційних виховних систем класу

Рекомендований список публікації досвіду інноваційної діяльності навчальних закладів Одещини, дійсних членів Національної мережі шкіл сприяння здоров’ю

Шеремет С. І. Окремі аспекти виховної роботи у вимірах сьогодення. // Наша школа. – 2012. – № 4. – С. 65-67.

 

Создание сайта VD-STUDIO, Одесса