Вівторок, 24.10.2017, 11:41

                       

Апробація
Заходи для школярів
Наші публікації
Календар
«  Листопад 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів

Пошук

Патрiотичне виховання





Форма входу
Логін:
Пароль:

Статистика
Яндекс.Метрика
Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Головна » 2015 » Листопад » 4 » Особливості конкурсних випробувань очного етапу обласного туру Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник року»
20:53
Особливості конкурсних випробувань очного етапу обласного туру Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник року»

ОСОБЛИВОСТІ КОНКУРСНИХ ВИПРОБУВАНЬ ОЧНОГО ЕТАПУ ОБЛАСНОГО ТУРУ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ

«КЛАСНИЙ КЕРІВНИК РОКУ»

Очний етап обласного туру Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник року» проводиться 17-18 листопада 2015 року.

Участь беруть тільки переможці заочного етапу обласного туру Конкурсу (за додатковим графіком) у номінаціях:

  • «Класний керівник 5-7 класів»,
  • «Класний керівник 8-9 класів», 
  • «Класний керівник 10-11 класів».

КОНКУРСНІ ВИПРОБУВАННЯ ОЧНОГО ОБЛАСНОГО ТУРУ КОНКУРСУ:

  1. Конкурсне випробування «Моя творча лабораторія»;
  2. Конкурсне випробування «Я – класний керівник»;
  3. Конкурсне випробування «Педагогічний брифінг».

Конкурсне випробування «Моя творча лабораторія» (оцінюється членами журі).

Мета – сформувати враження про конкурсанта, розкрити його особистісні якості, творчість, здатність до інноваційної виховної діяльності та ініціативність.

Самопредставлення у вільній формі з використанням довільної презентації.

Оцінюється: оригінальність змісту та форми проведення «Моя творча лабораторія»; методична доцільність і цінність презентації; структурованість, логічність та цілісність системи (моделі) виховної діяльності класу; здатність до аналізу своєї діяльності та критичності мислення; фахова компетентність (знання теорії та методики виховання, науковість); методична компетентність (використання інноваційних педагогічних технологій, форм і методів виховання); психолого-педагогічна компетентність (культура педагогічного спілкування, уміння володіти собою, емоційна стійкість); особистісні якості (загальна культура, культура мовлення, комунікативні якості, креативність, педагогічний такт, ерудиція); дотримання регламенту.

Регламент – до 15 хвилин.

Творчий конкурс «Я – класний керівник» (оцінюється членами журі).

Під час конкурсного випробування учасники вирішують педагогічну ситуацію (одну), запропоновану членами журі.

Регламент роботи – 5 хвилин.

Приклади педагогічних ситуацій:

1. Увійшовши до класу, класний керівник побачила, що діти сидять не на своїх місцях. У класі гамірно. Необхідно почати виховну годину, але ситуація не та… Запропонуйте власний спосіб, за допомогою якого можна швидко заспокоїти учнів та розпочати роботу.

2. Класний колектив збирається після уроків на трудову акцію з упорядкування спортивного майданчика в мікрорайоні. Учень говорить педагогу: «Я не піду з вами, оскільки йду на футбольний матч улюбленої команди». Як потрібно відповісти йому?

3. Учень має низьку результативність навчання. Класний керівник вважає, що він має потенціальні можливості краще навчатися. Під час відвідування родини, батьки зазначили, що їх дитина матеріально забезпечена, а отримані ним бали з навчальних предметів їх цілком задовольняють. Які аргументи має запропонувати класний керівник, щоб переконати батьків мотивувати сина краще навчатися?

4. Переформулюйте «Ви-висловлювання» («Ти-висловлювання»), яке може викликати негативні емоції у співрозмовника, у «Я-висловлювання», щоб сприяти ефективному вирішенню проблеми: «Як тобі не соромно відмовлятися чергувати!», «Чому ти щодня запізнюєшся?».

Конкурсне випробування «Педагогічний брифінг» (оцінюється членами журі).

Конкурсне випробування передбачає відповіді на запитання творчого характеру на загальну ерудицію, запропоновані як членами журі, так і учасниками Конкурсу.

4 запитання учаснику:

2 запитання від членів журі + 2 запитання від інших учасників

Приклади запитань:

  • Як треба здійснити планування в класі, щоб створити дієвий план виховної роботи?
  • Чи відповідає зміст виховного заходу визначеній меті? Обґрунтуйте відповідь. (Конкурсант отримує зразок розробки виховного заходу).
  • Чи зазнала змін вже напрацьована Вами система національно-патріотичного виховання? Обґрунтуйте відповідь.
  • Які, на Вашу думку, основні умови організації ефективної взаємодії класного керівника та батьків?
  • Який виховний потенціал народних звичаїв та традицій? Чи є сенс впроваджувати їх у виховний процес школи, сім’ї?
  • Чи можуть існувати «готові рецепти» морального виховання школярів?
  • Який гурток Ви порадили б відвідувати учню? Чому?
  • Якої відповідності необхідно дотриматися для ефективної організації виховного процесу? З’єднайте поняття та означення. 

  • Якими будуть Ваші рекомендації учню, який звернувся до Вас за порадою у виборі сучасної художньої літератури?

До участі у третьому всеукраїнському турі Конкурсу допускаються переможці другого обласного туру по 1-му представнику в кожній номінації.  

 

Переглядів: 424 | Додав: VD_master | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Создание сайта VD-STUDIO, Одесса